در گوگل ظاهراً اندروید N را با نام «New York Cheesecake» می‌شناسند!

نسخه بعدی اندروید چه نسخه 6.1 باشد و چه 7 فعلاً اندروید N نامیده می‌شود. پیش از این گمان می‌شد که نام این نسخه Nutella باشد اما ظاهراً فعلاً در گوگل آن را با نام چیزکیک نیویورکی می‌شناسند.

1

اندروید N هفته گذشته رسماً معرفی شد و قابلیت‌های جدید آن را نیز به طور کامل برایتان شرح دادیم اما نام آن هنوز مشخص نشده است. با این‌که می‌دانیم طبق حروف الفبای انگلیسی نوبت یک خوردنی است که با حرف N آغاز می‌شود اما نام دقیق آن هنوز مشخص نشده است. این نسخه از اندروید قرار است برای اولین بار حتی در مرحله آزمایشی نیز آپدیت‌ها را به صورت OTA دریافت کند و احتمالاً تا کنفرانس Google I/O ویژگی‌های بیشتری از آن به همراه نام نهایی فاش خواهد شد؛ اما حداقل فعلاً در گوگل این نسخه New York Cheesecake نام دارد.

خوب است بدانید احتمالاً این نام، نام نهایی نخواهد بود چرا که نسخه‌های کیت‌کت، آب‌نبات چوبی و مارشملو نیز پیش از رونمایی نهایی در گوگل نام دیگری داشتند. نسخه 4.4 اندروید کیت‌کت Key Lime Pie، آب‌نبات چوبی Lemon Meringue Pie و مارشملو هم Macadamia Nut Cookie نام داشت و حالا New York Cheesecake هم احتمالاً نام نهایی نخواهد بود. در حال حاضر در کدهای اندروید AOSP نیز این نسخه به اختصار NYC نوشته شده است؛ درست شبیه به klp، lmp و mnc در نسخه‌های پیشین.

در اپلیکیشن نظرسنجی اندرویدی  Google Opinions اخیراً گوگل از کاربران خواسته تا نام یک خوردنی مورد علاقه خود را که با حرف N شروع می‌شود بنویسند و از بین نام‌های احتمالی نیز یکی را انتخاب کنند (که البته نوتلا در میان آن‌ها نیست). به این ترتیب ممکن است گوگل این‌بار نام نسخه نهایی اندروید N را با توجه به سلیقه کاربران انتخاب کند. مشکل این‌جاست که نوتلا یک برند است و گوگل برای استفاده از آن باید مانند نسخه 4.4 کیت‌کت قراردادی را با نوتلا ببندد. به‌هرحال امیدواریم در کنفرانس بهاره Google I/O سرانجام علاوه بر نام نهایی تاریخ عرضه دقیق این نسخه از اندروید نیز مشخص شود.

AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    امریکا هیچ غلطی نمیتواند کند :-)