نسخه وب اینباکس جیمیل به قابلیت جدید Smart Reply مجهز شد

اگر به خاطر داشته باشید اواخر سال گذشته میلادی گوگل از قابلت جدیدی تحت عنوان پاسخ هوشمند یا Smart Reply برای اپلیکیشن مدیریت ایمیل اینباکس رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد از ساعاتی پیش این قابلیت برای آن دسته از افرادی که از نسخه تحت وب اینباکس نیز استفاده می‌کنند قابل دسترس شده است.

0

همان‌طور که در جریان هستید گوگل علاوه بر سرویس جیمیل، اپلیکیشن و نسخه تحت وب اینباکس را هم در جهت ابزاری برای مدیریت هوشمندانه و به روز تر ایمیل‌ها ارائه کرده است که به مراتب دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به جیمیل است.

در همین رابطه ساعاتی پیش نسخه وب اینباکس به قابلیت جدید Smart Reply تجهیز گردید که به زبان ساده شما را در پاسخ سریع به ایمیل‌های دریافتی یاری می‌رساند. شیوه کار Smart Reply بدین ترتیب است که پس از بررسی محتویات ایمیل دریافتی، به طور خودکار 3 پاسخ سریع و مرتبط را ارائه می‌دهد که شما در صورت تمایل می‌توانید یکی از آن‌ها را برای پاسخ‌گویی به آن و کاهش وقت مصرفی استفاده نمایید.

Inbox-Smart-Reply-web

البته ناگفته نماند که ویژگی مورد بحث تا پیش از این به اپلیکیشن اندرویدی مدیریت ایمیل اینباکس افزوده شده بود، با این حال برای افرادی که از طریق لپ‌تاپ در طول روز عادت دارند به تعداد بالایی از ایمیل‌های دریافتی خود پاسخ دهنده اکنون امکان استفاده از Smart Reply در نسخه وب اینباکس نیز به آدرس inbox.google.com اضافه شده است.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.