اپلیکیشن لاین امکان تماس گروهی ۲۰۰ نفره همزمان با دوستانتان را فراهم کرد

اگر شما نیز جزو معدود افرادید که همیشه از تعداد کم افراد پشتیبانی شده در سرویس چت و یا تماس گروهی پیام‌رسان‌هایی همچون اسکایپ، گوگل هانگوت و یا وایبر ناراضی هستند، جالب است که بدانید پیام‌رسان یا بهتر بگوییم شبکه اجتماعی موبایلی لاین به تازگی قابلیتی ارائه کرده که از طریق آن کاربران می‌توانید با 199 دوست خود به طور همزمان تماس صوتی برقرار کنند.

1

همانطور که مستحضر هستید به طور معمول هرچند وقت یک بار تب استفاده از پیام رسان خاصی لااقل در کشور ما بالا میگیرد، از این رو گردانندگان نمونه های قدیمی تر میکشوند با ارائه سرویس های جدید و متنوع از مهاجرت کاربران خود به سایر پلتفرم ها جلوگیری کنند.

در همین حال به تازگی اپلیکیشن پیام رسان لاین در اقدامی عجیب و کم نظیر امکان تماس گروهی ۲۰۰ نفره همزمان با دوستانتان را فراهم کرده است. جالب است که بدانید محبوب ترین و باکیفیت تری ارائه دهنده سرویس چت و تماس گروهی حال حاظر یعنی اسکایپ، هم اکنون امکان تماس گروهی حداکثر 25 نفره را در نسخه رایگان ارائه میکند و برای افزایش افراد شرکت کننده بایستی اکانت تجاری اسکایپ را خریداری کرد.

در هر حال آن طور که به نظر می رسد امکان تماس گروهی ۲۰۰ نفره رایگان لاین فعلا در حالت بتا در کشورهای ژاپن، تایلند، تایوان و اندونزی بر روی پلتفرم های مختلف این برنامه قابل دسترس بوده و پس گذراندن مراحل تکمیلی به طور عمومی عرضه خواهد شد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مسخره شده هااا
    تو ایران همه موجی هستن
    یه مدت ویچت
    بعد تانگو و لاین و بعد بیتاک و وایبر
    الانم تلگرام و اینستاگرام روبه گند کشیدن
    بعدشم معلوم نیست چی