درز تصاویر زنده جدید از گوشی هوشمند هواوی P9 همان طراحی قبلی را تائید می‌کند

هواوی یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده تجهیزات مخابراتی و گوشی همراه در جهان است که سال گذشته موفق شد به رکورد فروش 118 میلیون گوشی در جهان دست پیدا کند. در سوی دیگر این شرکت در نظر دارد طی پنج سال آینده جایگاه اپل و سامسونگ را در بازار تصاحب کند؛ از این رو بایستی علاوه بر توجه به میان بازار، پرچم‌دارانی را برای راضی نگاه داشتن علاقه‌مندان به این برند هم عرضه کند.

0

گوشی هوشمند هواوی P9 یکی از محصولات بالا رده ایست که انتظار می‌رود طی هفته‌های پیش روی شاهد رونمایی رسمی آن توسط این شرکت چینی در لندن باشیم. در همین حال روز گذشته تصاویری زنده از این پرچم‌دار هواوی منتشر شد که در راستای شایعات از پیش درز کرده، به کار گیری دوربین دوگانه در آن را تائید می‌کند.

Huawei-P9-leak_42

علاوه بر این همان‌طور که به وضوح از این تصاویر مشخص است، هواوی در ساخت گوشی هوشمند P9 نیز از زبان طراحی به کار گرفته شده در P8 استفاده کرده از این رو ما با یک گوشی هوشمند تمام فلزی مجهز به نمایشگری بدون حاشیه کناری صفحه‌نمایش سر و کار خواهیم داشت. علاوه بر این منبع خبر تصریح می‌کند که امسال در مراسم پرده‌برداری از این محصول، شرکت سازنده نسخه‌های دیگری از آن را با نام‌های P9 Lite و P9 Max نیز معرفی خواهد کرد که البته تا به این لحظه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن‌ها منتشر نشده است.

در سوی دیگر به وضوح مشخص است که گوشی مورد نظر در قاب پشتی میزبان حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه 12 مگا پیکسلی مجهز به فلاش LED و احتمالاً فوکوس خودکار لیزری است. به استناد اطلاعات از پیش درز کرده، انتظار می‌رود گوشی هوشمند هواوی P9 به نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه مرکزی کرین 950 یا 950، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده باشد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.