انتشار تصاویری جالب از استفاده اریک اشمیت مدیرعامل سابق گوگل از آیفون

مدیرعامل سابق گوگل و عضو هیئت‌مدیره کنونی شرکت آلفابت اریک اشتیمت، یکی از تأثیر گذارترین افرادیست که باعث رشد سریع فناوری‌های مبتنی بر گوشی‌های هوشمند شده است. او که بنیان‌گذار اصلی گوگل به حساب می‌آید، در سال 2011 سمت خود را به لری پیج و سرگئی برین واگذار کرد، با این حال از وی کماکان به عنوان اصلی‌ترین عامل موفقیت کسب‌وکار مانتین ویوها و شکل گیری پلتفرم اندروید یاد می‌شود.

0

همان‌طور که گفته شد، اریک اشمیت یکی از عوامل شکل گیری و موفقیت پلتفرم متن‌باز اندروید در سال 2006 به حساب می‌آید با این به نظر می‌رسد وی به تازگی به استفاده از گوشی‌های رقیب دیرینه گوگل علاقه‌مند شده است، زیرا تصویری از او در هنگام عکس‌برداری توسط آیفون اپل منتشر شده است.

داستان از این قرار است که اریک اشمیت به دنبال برگزاری مسابقه‌ای میان سیستم هوش مصنوعی شرکت آلفابت موسوم به DeepMind و قهرمان جهان در رشته‌ی Go به کشور کره جنوبی سفر کرده بود. پس از برتری هوش مصنوعی آلفابت مقابل قهرمان کره‌ای، وی در کنفرانس مطبوعاتی این نشست در ردیف اول نشسته، با این حال در زمان اعلام نتایج ترجیح داده توسط یکی از گوشی‌های آیفون 6 یا آیفون 6 اس اپل این لحظه تاریخی را ثبت نماید.

eric_schmidt_iphone_2

اگرچه در تصویر درز کرده مدل دقیق گوشی آیفون مشخص نیست، با این حال بدون شک اشمیت ترجیح داده که یکی از مدل‌های جدید گوشی ساخت اپل را جهت تصویربرداری و شاید استفاده شخصی انتخاب کند. شاید در نگاه اول این اتفاق برای هرکسی عادی محسوب شود، با این حال برای فردی که همواره از استفاده گوشی‌های غیر اندرویدی خودداری کرده است کمی تکان‌دهنده و عجیب به نظر می‌رسد.

جالب است که بدانید وی به دلیل علاقه‌مندی دیرینه به استفاده از کیبورد فیزیکی در هنگام کار با گوشی هوشمند، پیش از رونمایی BlackBerry Priv به استفاده از دیگر محصولات بلک‌بری علاقه‌مند بوده است. البته ناگفته نماند که اریک اشمیت هیچ‌گاه ادعای خصمانه‌ای علیه اپل و پلتفرم iOS اتخاذ نکرده و حتی در مقطعی به عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره شرکت اپل نیز انتخاب شده بود.

androidheadlines

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.