گوشی هوشمند OPPO R9 به حسگر اثر انگشت با سرعت باز کردن 0.2 ثانیه مجهز خواهد بود

شرکت چینی اوپو که طی چند سال اخیر به دلیل عرضه محصولات منحصربه‌فرد در بازار توانسته برای خود اسم و رسمی دست و پا کند، در نظر دارد هفته آینده از پرچم‌دار جدیدی با نام OPPO R9 پرده بردارد.

1

طی چند وقت اخیر شاهد درز شایعات پیرامون قابلیت‌های گوشی هوشمند OPPO R9 بوده‌ایم، در همین رابطه به لطف یکی از منابع وابسته به شرکت سازنده بنری به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سنسور اثر انگشت به کار رفته در پرچم‌دار بعدی اوپو قادر است ظرف مدت زمان 0.2 ثانیه عملیات احراز هویت را انجام دهد.

Oppo-R9-to-feature-a-fingerprint-scanner-that-unlocks-in-0.2-seconds

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، با توجه به شایعات از پیش درز کرده می‌توان حدس زد که Oppo R9 از تراشه‌ مرکزی اسنپ‌دراگون 820 بهره برده و دارای نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است. در این گوشی 4 گیگابایت رم به کار رفته و همچنین دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی خواهد بود که می‌توان آن را به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

در سوی دیگر به نظر می‌رسد شرکت سازنده در نظر دارد همزمان با معرفی این محصول، از سرویس پرداخت موبایل اختصاصی خود نیز رونمایی کند که البته چند وقتی است در بین تولیدکنندگان چینی گوشی همراه رواج یافته است. در هر حال انتظار می‌رود گوشی هوشمند OPPO R9 با بهره‌گیری از دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی و باتری 2850 میلی‌آمپر ساعتی در تاریخ  ۲۷ اسفندماه معرفی و یک هفته پس از آن نیز به طور رسمی با قیمت 385 دلاری راهی بازار شود.

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جمشید می‌گوید

    ای کاش فارسی سازی می شد تا از قابلیت‌هایش بدرستی استفاده می کردیم میگن نسخه فارسیش هنوز مشکل داره یا به وای‌فای وصل نمیشه یا شارژ باطریو زود می‌خوره فعلا بازبان اصلیش هیچ مشکلی نداره