کاربران نکسوس 5؛ هنوز امید خود را برای دریافت اندروید N از دست ندهید

گوگل شب گذشته نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N را برای گوشی‌های نکسوس 6، نکسوس 6پی و نکسوس 5ایکس عرضه کرد اما در این میان خبری از نکسوس 5 نبود. اما امروز شواهدی مبنی بر کار کردن گوگل روی یک نسخه از اندروید N مخصوص این گوشی منتشر شده است.

1

از زمان عرضه نکسوس 5 به بازار بیش از دو سال می‌گذرد و گوگل از این بابت تعهدی برای آپدیت این گوشی به آخرین نسخه از اندروید ندارد. اما با نگاهی به منبع کدهای گوگل در Git مشخص شده که این شرکت در حال آزمایش نسخه پیش‌نمایش Android N برای Hammerhead (نام رمز نکسوس 5) است.

hammerhead-android-n

نکسوس 5 با چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 800 با  هسته 2.3 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و دو گیگابایت رم مسلّماً می‌تواند بدون مشکل نسخه هفتم اندروید را اجرا کند اما عرضه نهایی آپدیت بستگی به نظر گوگل و رضایت از عملکرد اندروید N روی این گوشی دارد. به همین دلیل هم گوگل هنوز عرضه این آپدیت را برای نکسوس 5 تأیید نکرده است.

نکسوس 5 توسط ال‌جی ساخته شده و در آبان ماه سال 92 به بازار عرضه شد. این گوشی یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های نکسوس بود که با وجود قیمت بسیار مناسب از سخت‌افزار بالارده استفاده کرده بود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    در ادامه اگر نیاره
    میگه با تست های ما گوشی عملکرد لازم رو نداشت
    در حالی که گوشی های میان رده هم بعدش با 7 عرضه میشن