دعوتنامه هواوی برای 18 فروردین: آیا P9 در راه است؟

شایعه‌های زیادی در خصوص پرچمدار بعدی هواوی، گوشی P9 مطرح شده است، هواوی نیز از اینکه هوادارانِ این محصول را چشم انتظار بگذارد بدش نمیاید و هر از گاهی سعی دارد دلِ علاقه‌مندان P9 را خون کند؛ اما از قرار معلوم این وعده و وعید‌ها به پایان می‌رسد و تا یک ماه دیگر شاهد پرچمدار بعدی هواوی خواهیم بود.

0

اوایل ماه بود که هواوی تبلیغاتی در خصوص مراسمی که قرار بود ۱۹ اسفند در برلین برگزار شود منتشر کرد، در آن زمان قرار بود هواوی گوشی P9 را در کنار چند محصول جدید دیگر رونمایی کند، اما این مراسم به هیچ وجه برگزار نشد. از قرار معلوم اینبار هواوی قصد دارد دل هواداران خود را به دست آورد و طی دعوتنامه‌ای رسمی علاقه‌مندان P9 را در خصوص رونمایی این گوشی امیدوار کرد.
P9 invitation
در این دعوتنامه قید شده است که هجدهم فروردین ماه را از دست ندهید. لازم به ذکر است که محل برگزاری مراسم نیز لندن ذکر شده است. در بالای این دعوتنامه نیز شاهد کاراکترهای 00# هستیم، زیر این کاراکترها نیز قید شده است که شیوه نگاه خود به دنیا را تغییر دهید. با توجه به نحوه قرار گیری این کاراکترها انتظار می‌رود کاراکترهای قید شده به معنای استفاده از دوربین دوگانه در پرچمدار بعدی هواوی باشد. از طرف دیگر هواوی تاکید کرده که نگاه خود به دنیا را تغییر دهید، این جمله نیز می‌تواند حکایت از دوربین دوگانه این محصول داشته باشد که به نوع خود جدید و متفاوت است. انتظار می‌رود در این مراسم در کنار P9، شاهد نسخه‌‌های دیگر این گوشی نظیر هواوی P9 Lite، هواوی P9 Special Enhanced و P9 Max نیز باشیم.

بر اساس شایعاتی که در خصوص هواوی P9 Lite به بیرون درز پیدا کرده است، این گوشی از صفحه‌نمایش ۵ اینچی برخوردار است و از چیپست اسنپ‌دراگون ۶۵۰ در کنار ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد. هواوی P9 نیز از صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی بهره خواهد برد و به پردازنده Kirin 950 SoC مجهز خواهد بود. شایعات از به کارگیری  ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در این گوشی پرچمدار خبر می‌دهند. در کنار این دو محصول گوشی هواوی P9 Special Enhanced نیز معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود این گوشی به چیپست Kirin 955مجهز باشد و از ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره بگیرد. آخرین مدل گوشی P9 نیز هواوی P9 Max خواهد بود که همان‌گونه که از نامش پیداست از بقیه محصولات این خانواده بزرگ‌تر است، این گوشی صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی دارد و ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در آن تعبیه شده است. لازم به ذکراست که هیچ کدام از این مشخصات از جانب هواوی تایید نشده‌اند و در لحظه رونمایی ممکن است این محصولات با مشخصات دیگری عرضه شوند.

به هر ترتیب با انتشار این دعوتنامه رسمی از جانب هواوی می‌توان گفت که چشم هواداران P9 تا یک ماه دیگر به پرچمدار جدید هواوی روشن خواهد شد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.