شایعه: خبری از نسخه ویندوزی HTC 10 نخواهد بود

اچ‌تی‌سی چندماه پس از عرضه One M8 یک نسخه از آن با سیستم‌عامل ویندوزفون را نیز با نام One M8 for Windows عرضه کرد. اما طبق آخرین شایعات این اتفاق قرار نیست برای پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی رخ دهد.

1

اچ‌تی‌سی زمانی مهم‌ترین شریک مایکروسافت برای توسعه گوشی‌های ویندوزموبایل بود و بهترین پاکت پی‌سی‌های بازار توسط HTC ساخته می‌شد. با کوچ مایکروسافت به پلتفرم تازه ویندوزفون اچ‌تی‌سی باز هم این شرکت را همراهی کرد اما از زمانی که ردموند بخش دستگاه‌ها و سرویس‌های نوکیا را خریداری کرد و برند لومیا را به دست گرفت دیگر سایر سازندگان از جمله اچ‌تی‌سی رغبت زیادی به عرضه ویندوز موبایل پیدا نکردند. همان‌طور که One M9 نسخه ویندوزی نداشت ظاهراً پرچم‌دار جدید این شرکت که HTC 10 نام دارد هم بدون نسخه ویندوزی عرضه خواهد شد؛ هرچند که شاید نام 10 همخوانی خوبی با ویندوز 10 موبایل داشته باشد!

به هر حال به گفته Evan Blass افشاکننده مشهور توییتری با نام @evleaks هیچ نسخه‌ای از HTC 10 با ویندوز 10 موبایل عرضه نخواهد شد.

به این ترتیب اچ‌تی‌سی هم قصد دارد تمامی گوشی‌های هوشمند خود را با سیستم عامل اندروید روانه بازار کند. HTC 10 طبق شایعات با صفحه‌نمایش 5.15 اینچی QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 820، بدنه فلزی ضدآب، 4 گیگابایت رم، دوربین 12 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد و به تازگی تصاویری از آن هم درز کرده است.

HP-Elite-x3-phone

البته هواداران ویندوز 10 نگران نباشند چرا که اچ‌پی در نمایشگاه MWC 2016 گوشی Elite x3 را با سخت‌افزار کاملاً به‌روز معرفی کرده است حتی اگر مایکروسافت قصد نداشته باشد به این زودی یک پرچم‌دار ویندوزی جدید عرضه کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    لیاقت نداره