آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل هفته آینده به لومیا ۵۳۵، ۶۳۵، ۷۳۵، ۸۳۰، ۹۳۰ و ۱۵۲۰ می‌آید

با وجود این‌که ماه‌ها از عرضه ویندوز 10 موبایل می‌گذرد آپدیت این سیستم‌عامل هنوز برای گوشی‌های لومیای مایکروسافت از راه نرسیده است. حالا طبق اطلاعاتی از یک اپراتور ایتالیایی کاربران گوشی‌های مذکور می‌توانند از روز دوشنبه منتظر این آپدیت باشند.

1

طبق لیست منتشر شده از یکی از کارمندان اپراتور وودافون ایتالیا در اکانت توییتر رسمی این اپراتور گوشی‌های لومیا 535، 635، 735، 830، 930 و 1520 قرار است از هفتم تا سیزدهم ماه مارس (17 تا 23 اسفندماه) آپدیت رسمی ویندوز 10 موبایل را دریافت کنند. به این ترتیب کاربران این گوشی‌ها می‌توانند در هفته آینده منتظر دریافت آپدیت باشند.

Lumia-windows-10-update-plan

با وجود این‌که متأسفانه مایکروسافت در این مورد اظهار نظری نکرده موج جدید اندرویدی‌ها خطر دیگری برای پلتفرم نه‌چندان محبوب ویندوزموبایل محسوب می‌شود. سهم بازار این سیستم‌عامل در ماه‌های اخیر روند نزولی پیدا کرده و اگر مایکروسافت نتواند با ویندوز 10 موبایل از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیازهای کاربران و توقعات آن‌ها را برطرف کند شاید این پلتفرم رفته رفته به شکست بیانجامد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    لومیا 1020 زودتر بیاد مردم دیگه