صفحه تنظیمات در اندروید N این‌گونه خواهد بود

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش وب‌سایت AndroidPolice تصاویری از بخش اعلان‌ها و تنظیمات سریع اندروید N را منتشر کرد. حالا نوبت به آن رسیده تا سری به صفحه تنظیمات این سیستم‌عامل بزنیم و تغییرات آن را نسبت به مارشملو با یکدیگر مرور کنیم.

1

همان‌طور که انتظار داشتیم اندروید N با همان زبان طراحی متریال گوگل و با شباهت بسیار به نسخه پنجم یا همان آب‌نبات چوبی عرضه خواهد شد. تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید با توجه به مشاهدات وب‌سایت AndroidPolice ساخته شده‌اند و با وجود این‌که اسکرین‌شات‌های واقعی نیستند اما 100 درصد شبیه به نسخه اصلی بازسازی و طراحی شده‌اند.

Android-N-Settings-menu

همان‌طور که مشاهده می‌کنید اگر حالت Do not disturb فعال باشد با ورود به تنظیمات نواری سبز رنگ را برای تغییر این حالت مشاهده خواهید کرد. همچنین خطوط بین گزینه‌ها حذف شده و حالا جزئیات بیشتری از هر منو بدون ورود به آن قابل مشاهده است. به طور مثال درصد باتری و زمان باقی‌مانده، میزان حافظه رم اشغال شده، نام کاربر، فعال بودن موقعیت، میزان دیتای مصرفی، تعدد اپ‌های نصب شده، نام وای‌فای، وضعیت بلوتوث و … را می‌توانید تنها با یک نگاه و بدون ورود به تنظیمات هریک متوجه شوید.

Android-N-settings-picture

علاوه بر این با ورود به هر بخش یک منوی کشویی در سمت چپ ظاهر شده که می‌توانید با استفاده از آن به سرعت وارد تنظیمات دیگر شوید بدون این‌که نیاز به بازگشت به صفحه اصلی تنظیمات باشد. البته به نظر نمی‌رسد این منوی کشویی چندان در زمان صرفه‌جویی کند اما ظاهراً گوگل تصمیم گرفته تا این المان از طراحی متریال را به صفحه تنظیمات نیز بیاورد. گفتنی است این احتمال وجود دارد که گوگل تا زمان معرفی و عرضه اندروید N بخش یا تمامی صفحه تنظیمات را تغییر دهد.

AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    واقعا با این رنگ سفید افتضاحه