شایعه: پرچم‌دار اچ‌تی‌سی با نام HTC 10 و با این مشخصات عرضه خواهد شد

اچ‌تی‌سی اخیراً دو تیزر برای پرچم‌دار آینده گوشی‌های هوشمند خود با هش‌تگ #PowerOf10 منتشر کرده است و درحالی‌که فکر می‌کردیم نام این گوشی One M10 خواهد بود امروز افشاکننده مشهور Evan Blass ادعا کرده این گوشی HTC 10 نام خواهد گرفت. همچنین یکی از توسعه‌دهندگان مشهور رام در XDA نیز مشخصات احتمالی این گوشی را افشا کرده است.

0

اچ‌تی‌سی اولین گوشی‌های سری وان را با نام One X، One S و One V عرضه کرد و پس از آن HTC One از راه رسید. گوشی‌های بعدی پرچم‌دار با پسوند M به صورت M8 و M9 عرضه شده و در کنار آن‌ها سری A و X نیز به بازار آمده‌اند اما به نظر می‌رسد این شرکت تایوانی قصد دارد نام پرچم‌دار خود را ساده‌تر از گذشته کند: «اچ‌تی‌سی 10»!

HTC-10-tweets

همچنین یکی از توسعه‌دهندگان مشهور رام گوشی‌های اچ‌تی‌سی در انجمان XDA Developers با نام کاربری @xXminiWHOOPERxX در توییتر به تازگی مشخصات احتمالی HTC 10 را فاش کرده است. این گوشی قرار است با صفحه‌نمایش با وضوح QHD 2560x1440p به همراه 4 گیگابایت رم و باتری بزرگ 3500 میلی‌آمپرساعتی عرضه شود. این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 با پردازنده گرافیکی Adreno 530 بهره خواهد برد و همچنین حسگر اثر انگشت و فرستنده مادون قرمز نیز برای آن در نظر گرفته شده است. گفته می‌شوند HTC 10 دارای استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 بوده و در نسخه‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود.

اندازه صفحه‌نمایش این گوشی هنوز مشخص نیست اما شایعات قبلی اندازه 5.2 اینچی را برای آن ذکر کرده بودند. دوربین این گوشی نیز احتمالاً از همان سنسور 12 مگاپیکسلی به کار رفته در Nexus 6P استفاده خواهد کرد با این تفاوت که لرزش‌گیر اپتیکال نیز اضافه شده و البته بهینه‌سازی‌های اچ‌تی‌سی نیز بر روی آن اعمال شده است.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.