گلکسی اس 7 پوشیده از طلای 24 عیار برای شما تقریباً 9 میلیون تومان هزینه خواهد داشت

اگر می‌خواهید خاص باشید و البته پول زیادی برای خرج کردن هم دارید شرکت Truly Exquisite حالا گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را با پوشش طلا عرضه خواهد کرد.

1

این شرکت لندنی شروع به پیش‌فروش گوشی‌های جدید سامسونگ با پوشش‌های طلا و پلاتینوم کرده است. ارزان‌ترین این گوشی‌های لوکس با قیمت 2380 دلار برای گلکسی اس 7 و 2495 دلار برای گلکسی اس 7 اج فروخته خواهد شد. اگر به پوشش پلاتینیومی بیشتر علاقه دارید باید بودجه را تا 2495 یا 2630 دلار افزایش داده و اگر می‌خواهید واقعاً خاص باشید و رزگلد 18 عیار را با گلکسی اس 7 و اس 7 اج تجربه کنید می‌توانید 2425 دلار برای اس 7 . یا 2562 دلار برای اس 7 اج کنار بگذارید.

Galaxy-S7-luxury

این شرکت همچنین با خرید شما یک جعبه اختصاصی با شناسنامه، یک هدست رایگان Gear VR و یک شارژر بی‌سیم سریع سامسونگ را نیز برای شما ارسال خواهد کرد. گوشی‌های این شرکت با یک‌سال ضمانت عرضه شده و نیمی از مبلغ را باید در هنگام ثبت سفارش پرداخت کنید.

Galaxy-S7-edge-luxury-gold

گفتنی است گلکسی اس 7 و اس 7 اج با صفحه‌نمایش‌های 5.1 و 5.5 اینچی، پردازنده Snapdragon 820 یا Exynos 8890، دوربین 12 مگاپیکسلی Dual Pixel، بدنه ضدآب، درگاه کارت حافظه و چهار گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شوند. اما در این وب‌سایت چیزی در مورد نسخه پردازنده یا ظرفیت حافظه ذکر نشده است.

حالا اگر علاقه و البته توان خرید گوشی‌های گلکسی اس 7 طلایی و پلاتینیوم را دارید به این وب‌سایت مراجعه کرده و سفارش خود را هر چه سریع‌تر ثبت کنید.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    فقط یک …. نه میلیون پول اینو میده
    راحت میره یه سرفیس 4 میخره