ایرانسل تنها اپراتور دریافت‌کننده تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در سال 1395

ایرانسل در پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تنها اپراتور دریافت‌کننده تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.

7

بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شرکت ایرانسل برای سومین سال متوالی و پس از دریافت سه گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان؛موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. رضایت حداقل 70 درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این جایزه ملی است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این همایش که با حضور محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محمود نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سید محمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جمع کثیری از مدیران بنگاه‌های نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد، لوح و گواهینامه ویژه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.

پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، صبح روز یکشنبه، 9 اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

ایرانسل همچنین در آبان ماه 94 در دهمین همایش ملی کیفیت و بهره‌وری، از سوی کمیته ارزیابی این همایش به عنوان شرکت برتر برگزیده شده بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. Hossein می‌گوید

    هه خنده داره واقعا….

    1. Amir می‌گوید

      ?????

  2. hammat می‌گوید

    واقعا ایرانسل خجالت نمیکشه .کجا حقوق مصرف کننده را رعایت میکنه.شارژ دزدی-تبلیغات های دردسر ساز -کسرکردن اعتبار ووعده هایدروغین .فقط پول براش مهمه در کل خودش می بره خودشم قیچی میکنه اصلا نظر مشتری براش مهم نیست.اپراتور های دیگه هم در جایگاه بعدی قراردارند.

    1. Amir می‌گوید

      البته ببخشید که
      خودش میبره و خودش میدوزه
      قیچی چه صیغه ای یه

  3. همایون می‌گوید

    اپراتور داغون … با سیستم سرقت از شارژ :))

  4. Amir می‌گوید

    ???

  5. Amir می‌گوید

    یه سری بدرد نخور دور هم جمع میشن خودشون به خودشون جایزه میدن و از هم تقذیر میکنن