گزارش: سامسونگ تا فروردین ماه 17.2 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 تولید می‌کند

پیش‌بینی می‌شود گلکسی اس ۷ نسبت به پرچمدار سابق سامسونگ طرفدار بیشتری داشته باشد و در سه ماه پس از معرفی رکورد فروش گلکسی اس ۶ را جابجا کند.

0

هوادارن محصولات سامسونگ به خوبی به یاد دارند که گلکسی اس ۶ توانست در ابتدای فروش خود سود قابل توجهی را روانه جیب سامسونگ کند اما بر اساس گزارش منابع مطلع کره‌ای، فروش گلکسی اس 7 از گلکسی اس 6 هم بهتر خواهد بود و سامسونگ آماده است تا یک ماه دیگر 17.2 میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 7 تولید کند.

همان‌گونه که اشاره شد سال گذشته گلکسی اس ۶ و اس ۶ فروش خوبی داشتند اما باز هم در سه ماه اول معرفی این محصولات تنها 15.8 میلیون دستگاه فروش داشتند، حتما می‌دانید که گلکسی اس 5 فروش خوبی نداشت اما جالب است بدانید گلکسی اس 4 در همین بازه زمانی 15.2 میلیون دستگاه فروش داشت. سال گذشته سامسونگ با موجی از خریداران گلکسی اس 6 و اس 6 اج روبرو شد و برای تهیه قطعات و ساخت این گوشی‌ها با مشکل روبرو شد؛ با این حساب امسال در نظر دارد تا نسبت تولید خود را بیشتر کند تا بتواند به موقع پاسخگوی نیاز بازار باشد.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج یک هفته پیش در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی و با استقبال زیادی از جانب هواداران مواجه شدند به این ترتیب سامسونگ این مورد را به فال نیک گرفته و امیدوار است پرچمداران جدید این شرکت فروش بهتری نسبت به طلا‌یه‌داران سال پیش داشته باشند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.