شایعه: نسخه‌ی بعدی Battlefield داستان جنگ جهانی اول را روایت می‌کند

بدون شک الکترونیک آرتز، هم‌اکنون در حال فراهم کردن مقدمات برای ساخت نسخه‌ی بعدی از سری بازی‌های «بتلفیلد» است و ما حداقل یک سال است که این موضوع را می‌دانیم. اما به‌تازگی یک خرده فروش مطرح سوئیسی خبر از جزئیات داستانی این دنباله داده که احتمال می‌دهد بتلفیلد 5 یک بازی با پس‌زمینه از جنگ جهانی اول باشد.

0

این خرده‎‌فروشی در حالی صفحه‌ی توئیتر و NeoGAF را با تیتر “Mehrspieler Taktik Shooter im 1. Weltkrieg,” به معنای «یک شوتر تاکتیکی در جنگ جهانی اول» به‌روز کرد، که چندی بعد با درز کردن خبر در اینترنت شاهد حذف شدن این عنوان بودیم.

با این حال بازار عناوینی که بر اساس تم جنگ جهانی عرضه می‌شوند، در این دوره خیلی رکود بیشتری نسبت به چند سال پیش پیدا کرده است و اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، نه تنها انتظار می‌رود با یک بخش داستانی درست و درمان طرف باشیم، بلکه مهم‌تر این که بخش چندنفره‌ی خوبی که حال و هوای جنگ جهانی دارد هم در کنارش قابل بازی است. فعلا EA و یا DICE هیچ بیانیه‌ای را مبنی بر تایید و یا تکذیب این خبر ارائه نداده‌اند و هم‌چنان این گزارش در حد یک شایعه است.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.