Cheetah Mobile سازنده اپ Clean Master گوشی اندرویدی خودش را معرفی کرد!

اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید احتمالاً با اپ‌های Clean Master، CM Locker یا CM Launcher آشنا هستید. شرکت Cheetah Mobile سازنده مشهور این اپلیکیشن‌ها به تازگی با همکاری شرکت Cubot یک گوشی اندرویدی 199 یورویی معرفی کرده‌اند.

1

معمولاً کاربران نسبت به اپ‌های CM نظرات کاملاً متفاوتی دارند؛ برخی از استفاده از این اپ‌ها لذت می‌برند و برخی اعتقاد دارند این شرکت با تبلیغات زیاد فقط به دنبال کسب درآمد است. به هر حال در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون این شرکت با همکاری Cubot اولین گوشی اندرویدی خود را معرفی کرده است که می‌توان آن را از آمازون با قیمت 199 یورو پیش‌خرید کرد. این گوشی از اردیبهشت ماه در اروپا عرضه شده و مقصد بعدی آن نیز آفریقا خواهد بود.

CheetahPhone

گوشی CheetahPhone دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 1080p، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو و چیپست مدیاتک MT6753 خواهد بود. این چیپست میان‌رده از 8 هسته پردازشی 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 استفاده می‌کند. Cubot برای این گوشی از 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است که البته می‌توانید با درگاه کارت حافظه و 10 گیگابایت فضای رایگان ابری CM Cloud فضای بیشتری هم در اختیار داشته بشاید. این گوشی همچنین با اسپیکرهای استریو در پایین و حسگر اثر انگشت در پشت عرضه شده و از نظر طراحی شباهت زیادی به گوشی‌های پرچم‌دار هواوی دارد.

چیتافون از اندروید 6.0 مارشملو با لانچر Cubot استفاده می‌کند و تمامی اپلیکیشن‌های CM بر روی آن نصب هستند. این گوشی دقیقاً طول و عرض گلکسی اس 7 اج را داشته اما کمی از آن ضخیم‌تر است. به نظر می‌رسد CM سعی دارد نه‌تنها در نرم‌افزار بلکه در سخت‌افزار نیز به یک نام شناخته شده تبدیل شود و شاید از این راه بتواند کاربران اندروید را به استفاده از سرویس‌های خود ترغیب کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    دیگه هر کسی از خونه قهر میکنه خواننده نمیشه
    بلکه آندروید میزنه