وقتی ال‌جی گلکسی اس 7 را با جی 5 مقایسه می‌کند

شکی نیست که در حال حاضر مهم‌ترین گوشی‌های اندرویدی گلکسی اس 7 از سامسونگ و جی 5 از ال‌جی هستند. حالا ال‌جی تصمیم گرفته تا با انتشار یک تصویر مقایسه‌ای ثابت کند جی 5 خیلی بهتر از گلکسی اس 7 است. هرچند که شاید شما هم یاد این ضرب‌المثل بیفتید که: «هیچ بقالی نمی‌گوید ماست من ترش است!»

6

شکی نیست که ال‌جی امسال شجاعانه طراحی پرچم‌دار خود را تغییر داده و ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد نیز در آن گنجانده است. این شرکت پس از طعنه روز گذشته به گلکسی اس 7 حالا سعی کرده جی 5 را با گلکسی اس 7 طوری مقایسه کند که کاربران متقاعد شوند جی 5 خیلی خیلی بهتر است! همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید ال‌جی طراحی ماژولار، باتری قابل تعویض، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 5.3 اینچی، دوربین با وضوح بالاتر و حالت Daylight برای خوانایی بهتر زیر نور خورشید را به رخ گلکسی اس 7 کشیده است؛ هرچند که بسیاری موارد مهم را در نظر نگرفته است!
به جز وجود استاندارد ضدآب و گرد و غبار IP68 که ال‌جی به نبود آن در جی 5 اعتراف کرده این شرکت به عمد گلکسی اس 7 را به جای اس 7 اج انتخاب کرده تا در نبرد اندازه صفحه‌نمایش پیروز شده و چیزی تحت عنوان صفحه‌نمایش خمیده را به عنوان برتری پرچم‌دار سامسونگ عنوان نکند. همچنین دوربین 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 7 دارای پیکسل‌های بزرگ‌تری بوده، از فوکوس خودکار بهتری برخوردار بوده و عملکرد بهتری در نور کم دارد. علاوه بر این‌ها سامسونگ از گلکسی اس 6 قابلیتی برای افزایش خوانایی صفحه‌نمایش AMOLED زیر نور آفتاب قرار داده که ال‌جی از آن صرف‌نظر کرده است.

البته نمی‌توان منکر طراحی منحصربه‌فرد و ماژولار جی 5 و بدنه فلزی آن شد که احتمالاً دربرابر ضربه مقاوم‌تر از پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود. همچنین مسلم است که ال‌جی قصد ندارد برتری‌های گلکسی اس 7 را درشت‌تر کند اما راستش را بخواهید با دیدن تصویر بالا به یاد مقایسه مشهور آیفون 3جی و سنگ افتادیم!

iPhone-3G-vs-Stone

AndroidHeadlines

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. امید می‌گوید

    واقعیتش حرفی رو که میزنم شاید باور نکنید من تو مدت شش ماه اخیر به فاصله زمانی سه ماه از هردو مدل پرچمدارذکر شده ال جی وسامسونگ استفاده کردم سامسونگ طراحی خوشگلتری داشت ولی خدایی از ال جی بیشتر راضی بودم سرعت عمل و ساپورت کردن حافظه جانبی 64 رم شخصیم که کلا 80 درصدشم پر بود واقعا ال جی بهتر جواب میداد حالت هنگی هم نداشت یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم اس7 رو تعویض کنم همین بود که وقتی حافظه جانبی پر میشد یه مقدار بعضی وقتا دیر عمل میکردولی ال جی g5برخلاف ظاهر بی ریختش اصلا هنگ نمیکنه الانم که سونی گرفتم بازم از ال جی5 راضیتر بودم تا سونی

  2. ال جی می‌گوید

    اینکه ال جی خیلی بهتر از سامسونگه شکی نیست باید هردو گوشیو استفاده کنید تا برتری ال جی رو ببینید

  3. حمید می‌گوید

    حالا خوبه الجی از دلش اومده یه علامت ضربدر هم واسه خودش بزنه خخخخخ :D
    اعتماد به نفس الجی زیادی زیاده!

  4. Amir می‌گوید

    هر دوتاشون بدر نخورن

    1. سامسونگ می‌گوید

      تو خوبی بابا، ی برند واس خودت بزن اسمشم بزار سنگ توالت

      1. Amir می‌گوید

        میترسم بعد به عنوان نقض پتنت
        و برداشتن نام شما ازم شکایت کنید