آغاز جنگ تبلیغاتی؛ اولین طعنه ال‌جی به گلکسی اس 7 سامسونگ

گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 مهم‌ترین گوشی‌های هوشمندی بودند که در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال رونمایی شدند. این دو گوشی برای اولین بار در یک روز معرفی شده و رقیب یکدیگر محسوب می‌شوند و حالا باید منتظر جنگ تبلیغاتی این دو شرکت هم‌وطن برای طعنه و شاید تخریب یکدیگر باشیم.

0

ال‌جی به تازگی در اکانت توییتر خود تصویر زیر را منتشر کرده و نوشته: «ال‌جی جی 5، استفاده واقعی از 7»

LG-G5-mocking-Galaxy-S7

همان‌طور که می‌بینید ال‌جی عمداً حروف S و 7 را با رنگ آبی مشخص کرده تا نشان دهد مخاطب این عکس چیزی جز گلکسی اس 7 سامسونگ نیست. منظور ال‌جی از استفاده واقعی از 7 هم لوازم جانبی هفت‌گانه این گوشی جدید است. همان‌طور که در مطلب معرفی ال‌جی جی 5 و همچنین لوازم جانبی رسمی آن نوشتیم جی 5 می‌تواند دو ماژول مختلف یکی برای افزایش کیفیت صدا و دیگری برای عکاسی بهتر را در خود جای دهد. همچنین هدست واقعیت افزوده 360 VR، روبات هوشمند Rolling Bot، دوربین 360 Cam، هدست Tone Infinitum و نهایتاً ایرفون باکیفیت H3 شرکت B&O لوازم جانبی هفت‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند.

در مقابل سامسونگ تصمیم گرفته تا به جای تغییر انقلابی معایب طراحی گلکسی اس 7 را برطرف کرده و آن را به مقاومت دربرابر آب و گردوخاک مجهز کند. مطمئناً سامسونگ در برابر طعنه ال‌جی ساکت نخواهد ماند و طعنه‌های خودش را به سمت جی 5 روانه خواهد کرد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.