ببینید: مقایسه مشخصات فنی جی 5 ال‌جی با گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج

شاهد رونمایی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در کنار جی ۵ ال‌جی بودیم، این گوشی‌های تراز اول تا مدت‌ها نُقل مجلس بلاگ‌ها و وب‌سایت‌های فناوری خواهند بود و بدون شک مقایسه‌های زیادی را بین پرچمدران ال‌جی و سامسونگ شاهد خواهیم بود، اما بهتر است تا تنور رونمایی این محصولات تراز اول داغ است بررسی اجمالی میان مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها داشته باشیم.

4

در هر کدام از این گوشی‌های هوشمند شاهد جدیدترین فناوری‌های روز دنیای موبایل هستیم، پردازنده درجه یک، سنسورهای دوربین بسیار پیشرفته و امکاناتی حرفه‌ای دیگری که بدون شک سامسونگ و ال‌جی برای آنها تلاش زیادی کرده‌اند.

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج از باتری بزرگ‌تری نسبت به جی ۵ استفاده می‌کنند اما امکان باتری ماژولار پرچمدار جدید ال‌جی را نباید نادیده گرفت، از طرف دیگر پرچمداران سامسونگ نیز از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کنند، این استاندارد باعث شده تا این گوشی‌ها ضد آب باشند، امکان اضافه کردن کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت نیز ویژگی جدید دیگری است که در این پرچمداران جدید سامسونگ به چشم می‌خورد. از طرف دیگر ا‌ل‌جی نیز دست خالی به میدان نیامده و حافظه این گوشی تا ۲ ترابایت قابل ارتقا است.

سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌های طلایه دار را نیز نباید دست کم گرفت. با این حساب، همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد بد نیست اگر نگاهی اجمالی به جدول مشخصات سخت‌افزاری جی ۵ و گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج داشته باشیم تا ببینیم بر روی کاغذ کدامیک از این گوشی‌ها شانس بیشتری برای حضور پر رنگ‌تر در بازار گوشی‌های همراه تراز اول دارند:

Comparison-Samsung-Galaxy-S7-and-Galaxy-S7-Edge-vs-LG-G5

droid-life.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    LG G5 خیلی بهتره با قیمت کمتری که نسبت به S7 داره خیلی واقعا بهتره حدود 600 هزار تومن داری کمتر میدی حداقل

  2. علی می‌گوید

    من خودم تو مغازه اس ۷ اج و با جی۵ مقایسه کردم از لحاظ دوربین اس۷ اج سر تر بود

  3. بهنوش می‌گوید

    دوربین ال جی جی 5بهتر عمل میکنه یا سامسونگ گلکسی اس7یا اس7اج؟

  4. Amir می‌گوید

    دیگه رم و سی پی یو بالا آدمو جذب نمیکنه