گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ رسما رونمایی شد؛ بازگشت کارت حافظه و اضافه شدن قابلیت ضدآب

شرکت کره‌ای سامسونگ سرانجام لحظاتی پیش از نسل هفتم کهکشانی‌های خود در دو نسخه با نام‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کرد.

9

اگرچه به لطف منابع نزدیک به شرکت سازنده از خیلی پیش‌تر بر مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار جدید سامسونگ آگاه بودیم، با این حال در ادامه بار دیگر مروری بر اصلی‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج خواهیم کرد.

Galaxy-S7-and-S7-edge-official-Image (1)

بر این اساس در ساخت گلکسی اس 7 و اس 7 اج به طور فاحشی از زبان طراحی به کار رفته در گلکسی اس 6 پیروی شده با این حال به نظر می‌رسد ضخامت بدنه نسبت به سال گذشته کمی افزایش یافته است.

Galaxy-S7-official-press

در هر حال گلکسی اس 7 سامسونگ از نمایشگری 5.1 اینچی بدون حاشیه از نوع Super AMOLED و با رزولوشن QHD بهره می‌برد، این در حالی است که نسخه صفحه خمیده آن دارای نمایشگری 5.5 اینچی با همین وضوح تصویر است.

samsung-galaxy-s7-Rear

طبق شایعات از پیش درز کرده، پرچم‌دار جدید سامسونگ در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 به همراه واحد پردازش گرافیکی آدرنو 530 و 4 گیگابایت حافظه رم بوده با این حال نسخه‌ای خاص از آن نیز به مدلی ارتقا یافته از سری اگزینوس مجهز خواهد شد.

Galaxy-S7-edge-official-press

لازم به ذکر است که تراشه اسنپ‌دراگون 820 نسبت به نسل قبلی خود حدود 30 درصد در بخش پردازش و حدود 60 درصد در بخش رندر گرافیکی قدرتمندتر عمل می‌کند.

samsung-galaxy-s7-Edge

هر دو مدل گلکسی اس 7 در قاب پشتی میزبان دوربینی 12 مگا پیکسلی با قابلیت Dual Pixel و  OIS هستند، این در حالی است که همچون سال گذشته به استفاده از دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی در قاب جلویی بسنده شده است.علاوه بر این گوشی مورد بحث دارای قابلیتی به نام Always-on Display است که همچون گلنس اسکرین گوشی‌های سری لومیا اطلاعات اساسی همچون ساعت، تقویم و یا اعلانیه ها را به طور دائم نمایش می‌دهد.

samsung-galaxy-s7-Camera

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار 2016 شرکت سامسونگ می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دارا بودن گواهینامه عایقی IP68 و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 6 مارشملو مجهز به رابط کاربری تاچ ویز اشاره کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این محصولات از فردا سوم اسفندماه از طریق وبسایت شرکت سازنده قابل پیش‌خرید خواهند بود، با این حال عرضه آن‌ها زودتر از 21 اسفندماه در فروشگاه‌های فیزیکی صورت نخواهد گرفت.ناگفته نماند افرادی که در بازه سوم تا 21 اسفندماه اقدام به پیش‌خرید گلکسی اس 7 کنند، از هدیه یک دستگاه هدست واقعیت مجازی Gear VR به ارزش 100 دلار و یک بسته بازی سازگار با آن بهره‌مند خواهند شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    طراحی و فن اوری التراپیکسل اچ تی سی الهام بخش سازنده های دیگری خواهد شد ولی با اسامی و تغییرات متفاوت

  2. امیر می‌گوید

    این سری دوربین رو با فناوری Dual Pixel معرفی کرده که بگه جدیده؟ Ultra pixel اچ تی سی هنوز یادتون هست دیگه؟

    1. Amir می‌گوید

      دیگه خلاقیتی براشون نمونده

      1. مجید می‌گوید

        شبیه به s3 هست
        باید بهش گفت(galaxy s 3.5 (7/2

        1. Amir می‌گوید

          دمت گرم مردم از خنده

  3. علی می‌گوید

    یه چیزی مث نوت 5 ولی اضافه شدن کارت حافظه و ضدآب شدن خیلی بهترش کرده برامدگی لنز دوربین هم کم شده که به طراحیش بیشتر کمک کرده. اندازه صفحه نمایش اس 7 عادی هم کمتر از اج و نسخه قبلیه که به نظرم خیلی بهترش کرده

  4. مهیار می‌گوید

    خیلی خلاصه اش کردید فارنت جان
    کاهش مگاپیکسل دوربین و یه طراحی تکراری

  5. رضا عبداله پور می‌گوید

    دوستان خبری از نوت 6 نیست هنوز ؟

    1. مهیار می‌گوید

      چقدر عجله داری رفیق.
      سامسونگ هنوز تو نوت 5 مونده والا
      http://farnet.ir/1394/12/139010/samsung-galaxy-note-5-issues-official-marshmallow/