آپدیت اندروید 6.0.1 مارشملو گلکسی نوت 5 مشکلاتی را برای آن به همراه دارد

اندروید 6.0 مارشملو قابلیت‌های فراوانی را برای سیستم‌عامل محبوب گوگل به همراه داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیریت بهتر شارژ باتری از طریق بهره‌گیری از قابلیت Doze اشاره کرد. امکان دسترسی بهتر روی مجوز برنامه‌های نصب شده نیز از جمله موارد قابل توجه دیگر است.

95

این در حالی است که شرکت سامسونگ نیز فرایند به‌روزرسانی برای دستگاه‌های هوشمند جدید مانند گلکسی S6 و S6 اج را با موفقیت پشت سر گذاشته و در جدیدترین اقدام، این به‌روزرسانی را برای گلکسی نوت 5، پرچمدار سال 2015 خود عرضه کرده است. کاربران سامسونگ در کشور کلمبیا در میان اولین‌هایی هستند که به‌روزرسانی یادشده را دریافت کرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد علی‌رغم طی کردن زمان طولانی برای آزمایش نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید شخصی‌سازی شده توسط سامسونگ، اندروید 6.0.1 گلکسی نوت 5 تجربه چندان ایده آلی را پیش روی کاربران قرار نداده است.

بر اساس گزارشات منتشر شده، کاربرانی که این به‌روزرسانی جدید را دریافت و نصب کرده‌اند با مشکلاتی در خصوص تخلیه سریع باتری روبرو شده‌اند. از جمله موارد دیگری که توسط کاربران گزارش شده، عدم تطابق قابلیت‌های موجود در به‌روزرسانی جدید با عملکرد هدست‌ واقعیت مجازی Gear VR است که منجر شده این هدست روی نوت 5 قابل استفاده نباشد.

با این تفاسیر، فرایند عرضه به‌روزرسانی یادشده متوقف نشده تا این احتمال وجود داشته باشد که کشور کلمبیا، مقصدی برای آزمایش هرچه بیشتر اندروید مارشملو برای نوت 5 بوده است. لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ هنوز هیچ واکنشی به طرح مشکلات یادشده توسط کاربران خود نداشته است.

Androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.