آلکاتل از دو گوشی هوشمند Idol 4 و Idol 4S رسماً رونمایی کرد

آلکاتل در کنگره جهانی موبایل MWC 2016 چشم هواداران محصولات این شرکت را با گوشی‌های هوشمند میان‌رده Idol 4 و Idol 4S روشن کرد.

0

آنچه از ظاهر این دو گوشی همراه هوشمند پیداست راه‌ گوشی Idol 3 آلکاتل را در پیش گرفته‌اند. البته این نکته را باید در نظر داشت که از لحاظ زیباشناختی با محصولات زیباتری طرف هستیم.

Alcatel-IDOL-4--IDOL-4S

گوشی هوشمند Idol 4 از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی برخوردار است در حالی که Idol 4S صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر دارد و 5.5 اینچ است این صفحه‌نمایش از وضوح QHD AMOLED بهره می‌برد. در داخل Idol 4 نیز اسنپ‌دراگون 617 به همراه سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی به چشم می‌خورد. از طرف دیگر Idol 4S به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۵۲ مجهز است و ۳ گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی در این گوشی تعبیه شده است.

Alcatel-IDOL-4--IDOL-4S-01

محصولات جدید آلکاتل از لحاظ نرم‌افزاری هم چیزی کم و کسر ندارند و از اندروید 6 مارشملو بهره می‌برند. دوربین Idol 4 در قسمت جلو و عقب 13 مگاپیکسل است و دوربین اصلی Idol 4S از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد در حالی که دوبین سلفی این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسلی است.

Alcatel-IDOL-4

از لحاظ باتری نیز این دو گوشی با هم تفاوت دارند، در Idol 4 شاهد باتری 2610 میلی‌آمپری هستیم در حالی که Idol 4S همان‌گونه که انتظار می‌رود باتری بزرگ‌تری دارد و 3000 میلی‌آمپری است. آلکاتل در خصوص محصولات جدید خود خوش سلیقگی به خرج داده و این گوشی‌ها با قاب فلزی در رنگ‌های طلایی، خاکستری، رزگلد و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شوند.

در حال حاضر آلکاتل تنها از مشخصات فنی این گوشی‌ها سخن به میان آورده است و اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این محصولات و قیمت آنها از جانب این شرکت مطرح نشده است.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.