عنوان بهترین بازی سال به بازی آخرالزمانی Fallout 4 رسید

حتی اگر گیمر نباشید احتمالاً نام بازی Fallout از شرکت بازی‌سازی Bethesda به گوشتان خورده است. این بازی به تازگی عنوان بهترین بازی سال و جایزه DICE (معادل اسکار در گیمینگ) را از آن خود کرد.

0

استودیوی بازی‌سازی Bethesda و شرکت مادر آن یعنی ZeniMax تاکنون 12 میلیون نسخه قانونی از بازی Fallout 4 را که یک بازی نقش‌آفرینی محسوب می‌شود برای PC و کنسول‌های بازی خانگی فروخته‌اند. همچنین تصور می‌شود میلیون‌ها نفر در دنیا نیز از نسخه غیرقانونی و کرک شده بازی استفاده می‌کنند. جایزه DICE که معتبرترین جایزه دنیای بازی محسوب می‌شود توسط اعضای آکادمی تعاملی هنر و علم ایجاد شده است.

todd-howard-DICE

من می‌خواهم از همه شما به خاطر این جایزه تشکر کنم. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی به خاطر این جایزه و ارزشی که برای ما، همه اعضای Bethesda و Zenimax دارد از شما قدردانی کنیم. – تاد هاوارد، مدیر استودیوی Bethesda

در این مراسم که در لاس‌وگاس برگزار شد هاوارد گفت که برای ساخت Fallout 4 تیمی متشکل از 100 نفر حدود چهارسال تلاش کرده‌اند.

VentureBeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.