دعوتنامه سونی برای MWC 2016 از راه رسید؛ سوم اسفندماه منتظر چه محصولاتی باشیم؟

هفته آینده نمایشگاه MWC 2016 بارسلون آغاز خواهد شد و نمی‌توان تصور کرد که سونی یکی از تولیدکنندگان اصلی گوشی‌های هوشمند دنیا در آن حضور نداشته باشد. دعوتنامه این شرکت ژاپنی به تازگی ارسال شده اما باید منتظر چه محصولات جدیدی باشیم؟

0

می‌دانیم روز دوم اسفندماه ال‌جی و سامسونگ پس از ماه‌ها شایعات و درز ده‌ها بار تصاویر و مشخصات از گلکسی اس 7 و جی 5 رونمایی خواهند کرد اما سونی چطور؟ اگر به گذشته این شرکت نگاه کنید متوجه خواهید شد تقریباً تمامی گوشی‌های پرچم‌دار سونی مثل زد 1، زد 3 و زد 5 در نمایشگاه IFA برلین که شهریورماه برگزار می‌شود رونمایی می‌شوند و این شرکت تاکنون محصول مهمی را در MWC معرفی نکرده است. همچنین تاکنون اطلاعات یا شایعه‌ای هم در مورد Xperia Z6 منتشر نشده و بعید می‌دانیم سونی به این زودی جانشین اکسپریا زد 5 را معرفی کند. در این دعوتنامه ویدئویی سونی سعی کرده با یک ترفند ریاضی بچه‌گانه و جمع و تفریق ساده به عدد 22 فوریه برسد:

به این ترتیب در این مراسم سونی احتمالاً از گوشی‌های میان‌رده سری C یا T خود رونمایی خواهد کرد و شاید هم جانشین تبلت‌های Xperia Z4 Tablet و یا Xperia Z3 Tablet Compact معرفی شود. تبلت‌های پرچم‌دار اندرویدی زیادی را امروزه در بازار نمی‌بینیم و از آن‌جایی که تمایل خریداران بیشتر به سمت تبلت‌های 7 و 8 اینچی است احتمالاً اگر سونی تبلت جانشین زد 3 کامپکت را معرفی کند خواهد توانست فروش خوبی را تجربه کند.

به هر حال برای مشخص شدن ماجرا کافیست تا روز دوشنبه منتظر بمانیم.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.