کانن دوربین‌های جدید G7 X Mark II و SX720 HS را از سری پاورشات خود معرفی کرد

پس از معرفی دوربین DLSR نیمه‌حرفه‌ای EOS 80D نوبت به دو دوربین از سری پاورشات رسیده است. کانن این دو دوربین کامپکت را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

0

Canon G7 X Mark II

بگذارید از دوربین حرفه‌ای‌تر G7 X Mark II شروع کنیم. این دوربین دارای همان سنسور 20.1 مگاپیکسلی یک اینچی CMOS 24-100mm و با دیافراگم f/1.8-2.8 درست شبیه به G7X است اما کانن پردازنده قوی‌تر DIGIC 7 را برای عملکرد بهتر به آن اضافه کرده است. این پردازنده به دوربین امکان می‌دهد تا در هر ثانیه 8 شات با وضوح کامل ثبت کند و برخلاف نسل قبل تصاویر خام RAW نیز با سرعت کامل ثبت خواهند شد. این دوربین همچنین به لطف DIGIC 7 اولین دوربین سری پاورشات با قابلیت تبدیل فایل‌های RAW در خود دوربین خواهد بود.

Canon-G7X-Mark-II

بهبودهای بدنه شامل صفحه‌نمایش 3 اینچی لمسی چندزاویه‌ای است که از 1.04 میلیون نقطه استفاده کرده و می‌تواند در زاویه‌های 45 و 180 درجه بایستد. حلقه کنترل جلویی نیز بهبود یافته و کاربر حالا می‌تواند بین حالت چرخش پله‌ای و یا ادامه‌دار یکی را انتخاب کند.

Canon-G7-X-Mark-II

کانن همچنین یک ویزگی به نام Picture Style را به دوربین اضافه کرده که با آن کاربر تنظیمات بیشتری برای کنترل رنگ، کنتراست و sharpness خواهد داشت. همچنین ویژگی جدید panning به دوربین امکان می‌دهد تا روی سوژه اصلی فوکوس را قفل کرده و با فناوری هوشمند Canon IS سرعت شاتر را به صورت خودکار طوری تنظیم کند که پس‌زمینه سوژه تار شود.

Canon G7 X II قرار است در اردیبهشت ماه آینده با قیمت 700 دلار وارد بازار شود.


Canon SX720 HD

اما اگر به دنبال یک سوپرزوم و با قیمتی پایین‌تر می‌گردید SX720 گزینه مدنظر کانن است. دوربین SX720 HS دارای یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال شگفت‌انگیز 40 برابر است تا عکاسان بدون نیاز به یک لنز بزرگ به دورترین سوژه‌ها نیز دسترسی داشته باشند. به جز افزایش میزان زوم از 30 برابر در مدل قبلی یعنی SX710 HD دوربین جدید حالا می‌تواند از طریق کابل USB نیز شارژ شود. سنسور این دوربین مانند مدل قبلی دارای اندازه 2.3/1 بوده و با پردازنده DIGIC 6 همراه شده که در مدل بسیار گران‌تر EOS 80D نیز وجود دارد. به لطف وجود اتصال وای‌فای می‌توانید بدون کابل تصاویر و ویدئوهای خود را به سایر دستگاه‌ها منتقل کنید و صفحه‌نمایش 3 اینچی دستگاه با 922 هزار نقطه نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

Canon-SX720-HS

این دوربین همچنین به لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر نیز مجهز بوده و بازه ISO آن در حدود 80 تا 3200 اعلام شده است. درحالی‌که فوکوس قفل شده باشد دوربین می‌تواند در هر ثانیه تا 5.9 عکس JPEG ثبت کند که این رقم با فوکوس خودکار به 4.6 فریم بر ثانیه کاهش می‌یابد. عمر باتری 250 شات در استفاده معمولی و 355 شات در حالت صرفه‌جویی ECO درج شده است.

Canon-SX720HS

این دوربین از اسفندماه یا اوایل فروردین ماه با قیمت 380 دلار عرضه خواهد شد.

Imaging Resource

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.