ال‌جی گوشی Stylus 2 را پیش از نمایشگاه MWC 2016 معرفی کرد

ال‌جی روز گذشته گوشی‌های X screen و X cam خود را معرفی کرد و حالا نوبت به یک گوشی میان‌رده با نام Stylus 2 رسیده که در واقع جانشین G4 Stylus محسوب می‌شود.

0

ظاهراً ال‌جی تصمیم گرفته گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده خود را پیش از شروع نمایشگاه معرفی کند تا مراسم روز دوم اسفندماه تمام و کمال به G5 اختصاص داده شود. گوشی استایلوس 2 ال‌جی به عنوان یک میان‌رده معرفی شده اما امروزه گوشی‌های اندرویدی میان‌رده به قدری پیشرفت کرده‌اند که می‌توان این گوشی را بیشتر به پایین‌رده‌ها شبیه دانست.

استایلوس 2 درست مانند جی 4 استایلوس از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با وضوح HD یا همان 1280 در 720 پیکسل بهره می‌برد که تراکم پیکسلی 258 پیکسل بر اینچ را باعث می‌شود. پردازنده این مدل نیز مانند مدل پیشین 4 هسته‌ای و با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی خواهد بود هرچند که مدل دقیق پردازنده مشخص نیست. ال‌جی برای این گوشی 1.5 گیگابایت رم در نظر گرفته که چیزی بین نسخه‌های یک و دو گیگابایتی G4 Stylus محسوب می‌شود و حتی دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی نیز تغییری نکرده‌اند. این گوشی به اتصال 4G LTE مجهز بوده و از یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. ال‌جی Stylus 2 را با اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری خود عرضه خواهد کرد

به ادعای ال‌جی نوک قلم استایلوس این گوشی با پوشش نانو تولید شده که دقت آن را نسبت به مدل قبلی افزایش می‌دهد؛ هرچند که هنوز به دلیل عدم وجود فناوری خاصی در صفحه‌نمایش نمی‌توان دقت یا حساسیت آن را با گلکسی نوت مقایسه کرد. این قلم البته ویژگی‌های نرم‌افزاری متنوعی نیز دارد. Pen Pop هنگام خروج قلم از گوشی منویی از میان‌برها را نمایش می‌دهد و Pen Keeper در صورتی که گوشی را بدون قلم آن حرکت دهید به شما هشدار می‌دهد. گفتنی است هر دوی این قابلیت‌ها را پیش از این در سری گلکسی نوت سامسونگ دیده بودیم اما ظاهراً ال‌جی قصد دارد این ویژگی‌ها را برای کاربران با بودجه محدود هم فراهم کند. گفته می‌شود اپلیکیشن‌های طراحی و نقاشی و سایر اپ‌های سازگار با قلم نیز با Stylus 2 به خوبی کار می‌کنند اما احتمالاً قابلیت تشخیص فشار دیگر وجود نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد ال‌جی امسال هم قصد ندارد محصولی برای رقابت با گلکسی نوت سامسونگ عرضه کند و فعلاً تمرکز خود را بر روی جی 5 و در کنار آن گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت معطوف کرده است. به هر حال برای مشخص شدن قیمت و زمان عرضه این محصولات باید تا دوم اسفندماه منتظر بمانیم هرچند که ال‌جی قول داده استایلوس 2 را با قیمتی بسیار رقابتی به بازار عرضه کند.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.