درز دوباره تصاویر گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای

با وجود این‌که تاکنون چندین تصویر تبلیغاتی از سوگلی‌های سامسونگ درز کرده بار دیگر Evan Blass تصاویر پشت و روی هر دو نسخه را در تمامی رنگ‌ها منتشر کرده است.

2

سامسونگ قصد دارد روز دوم اسفندماه یعنی یک هفته دیگر این دو گوشی را در حاشیه نمایشگاه MWC 2016 بارسلون معرفی کند. با نگاهی به تصاویر به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 6 را در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه کند و رنگ نقره‌ای احتمالاً به نسخه اج اختصاصی خواهد داشت. اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ سال گذشته به جای رنگ مشکی از رنگ سورمه‌ای تیره استفاده کرده بود و همچنین رنگ سفید نیز حضور داشت. علاوه بر این سال پیش رنگ سبز رنگ انحصاری گلکسی اس 6 اج و رنگ آبی آسمانی هم رنگ انحصاری نسخه معمولی به حساب می‌آمد اما این‌بار حداقل هنوز خبری از رنگ‌های سورمه‌ای، سبز یا آبی نیست.

Galaxy-S7-colors

نکته دیگر که از تصاویر بر می‌آید خمیده بودن پشت گلکسی اس 7 شبیه به گلکسی نوت 5 است که برای ارگونومی بهتر اعمال شده است. این خمیدگی در گلکسی اس 7 اج نیز وجود دارد. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید گلکسی اس 7 اج بلندتر به نظر می‌رسد و دلیل آن به‌جز خمیده بودن و کمتر بودن حاشیه‌های چپ و راست گلکسی اس 7 اج اندازه بزرگ‌تر صفحه‌نمایش آن است. همان‌طور که در شایعات هم آمده بود گلکسی اس 7 از همان اندازه 5.1 اینچی اما گلکسی اس 7 اج از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی استفاده خواهند کرد.

Galaxy-S7-edge-colors

از سایر مشخصات احتمالی گلکسی اس 7 و اس 7 اج می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 820 در آمریکا و اکسینوس 8890 در سایر نقاط جهان، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد. قیمت گوشی نیز در ابتدای عرضه 699 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی معمولی و 799 دلار برای نسخه اج خواهد بود. مانند روال گذشته انتظار داریم این قیمت پس از مدت کوتاهی به 649 و 749 دلار کاهش یابد.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهیار می‌گوید

    خب سامسونگ واسه چی دیگه مراسم می‌گیره. چیزی هم مونده آخه رونمایی کنه؟

    1. Amir می‌گوید

      واقعا