قیمت گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ درز کرد [شایعه]

تا معرفی رسمی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج فاصله چندانی نداریم، سامسونگ در خصوص طلایه‌داران بعدی خود آنچنان که باید و شاید رازنگه‌دار نبوده و می‌توان گفت تقریبا از مشخصات کامل فنی این محصولات باخبریم، در این بین تنها قیمت این محصولات مانده بود که آن هم به بیرون درز کرده است.

1

این دو گوشی تراز اول بدون شک قیمتی در حد محصولات پرچمدار دارند، اواخر ماه پیش بود که در خبرها داشتیم نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس ۷ ممکن است حدود ۶۹۹ دلار قیمت داشته باشد در حالی که پیش‌بینی می‌شد مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول با قیمت ۷۹۹ دلار روانه بازار شود،‌در این بین گلکسی اس ۷ اج نیز ۷۹۹ دلار قیمت دارد و نسخه ۶۴ گیگابایتی این محصول قیمتی برابر با ۸۹۹ دلار خواهد داشت.

این شایعات به قوت خود باقی ماند تا اینکه وب‌سایت هلندی Tweakers.net مدعی شد قیمت‌های مطرح شده صحت دارد، بر اساس آنچه در این سایت به چشم می‌خورد نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس ۷ دقیقا ۶۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد و مدل ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس ۷ نیز ۷۹۹.۹۹ دلار قیمت گذاری خواهد شد.  طرفداران پر و پا قرص پرچمداران سامسونگ ممکن است به خاطر داشته باشند که گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج نیز با همین قیمت روانه بازار شدند. همان‌گونه که ذکر شد قیمت‌های مطرح شده مربوط به وب‌سایتی هلندی است اما به احتمال زیاد در آمریکا نیز این محصولات با همان قیمت به فروش خواهند رسید.

با این حساب باید گفت از قدیم گفته‌اند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها و به نظر می‌رسد این مَثل در اینجا مصداق دارد چرا که انتشار قیمت پرچمداران بعدی سامسونگ از جانب منابع مختلف حکایت از صحت این قیمت‌ها دارد. لازم به ذکر است بدانید که گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ضدآب هستند. همان‌گونه که در ابتدا مطرح شد، تا معرفی رسمی این دو پرچمدار خوش قد و بالا زمان زیادی فاصله نداریم چرا که قرار است سامسونگ از آنها در مراسم MWC 2016 رونمایی کند، این مراسم در دوم اسفند ماه آتی برگزار می‌شود و پس از آن پرچمداران بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۱ اسفند روانه بازار می‌شوند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    چه خبرههههههههه ?