بنچمارک AnTuTu، سرانجام برای ویندوز 10 موبایل عرضه شد

اگرچه بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت، فروش گوشی‌های سری لومیا این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته، با این حال ردموندی‌ها در این مدت توانسته‌اند شرکای سخت‌افزاری جدیدی را به سمت تولید محصولاتی با بهره‌گیری از ویندوز 10 موبایل ترغیب کنند.

2

طبق آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته، مایکروسافت خواهد توانست بر مشکلات عدیده کمبود اپلیکیشن‌های ویندوز فونی فائق آید و سرانجام گوشی‌های ویندوزی می‌توانند در بازار قد علم کنند. در همین رابطه همچنین امکان دارد که ردموندی‌ها به طور غیر منتظره در کنگره موبایل بارسلون که حدود دو هفته آینده برگزاری می‌شود از محصول انقلابی خود با نام سرفیس فون رونمایی کند.

از اماواگرها که گذر کنیم به قسمت اصلی خبر و آن هم انتشار بنچمارک AnTuTu برای ویندوز 10 موبایل می‌رسیم. البته این برنامه تا پیش از این نیز برای ویندوز فون عرضه گردیده بود با این حال نسخه جدید AnTuTu که هم‌اکنون در حالت پیش‌نمایش بر روی استور قرار داده شده، بر اساس پلتفرم یونیورسال توسعه یافته و این یعنی که در نسخه نهایی قابلت اجرا بر روی تبلت و پی‌سی های مبتنی بر ویندوز 10 را هم دریافت خواهد یافت.

به طور کلی این برنامه با بررسی عملکردهای حافظه، پردازنده، نقطه شناور پردازنده، دوبعدی و سه‌بعدی گرافیک، سرعت خواندن و نوشتن مموری کارت و پایگاه داده IO تست کاملی از گوشی تهیه کرده و شما می‌توانید نتایج را به‌صورت نمره و نمودار مشاهده کنید یا آن را با سایر گوشی‌های بازار مقایسه کنید.

نسخه جدید بنچمارک AnTuTu برای گوشی‌های ویندوزی، علاوه بر دارا بودن رابط کاربری ارتقا یافته چند سکویی، اکنون امکان تست سه‌بعدی پردازشگر تست UX و همچنین سیستم جدید اندازه‌گیری امتیازات را به همراه دارد. همان‌طور که گفته شد این برنامه هنوز به صورت پیش‌نمایش عرضه گردیده، از این رو وجود برخی باگ‌ها ناشناخته در آن دور از انتظار نخواهد بود.

Windows-Phone-download-button

antutu-benchmark

 wmpoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    نوشتید یونیورسال!
    برا پی سی که نیست!!!!!!!!!

  2. Amir می‌گوید

    چقدر خوب