این باگ مربوط به تاریخ گوشی می‌تواند آیفون شما را به یک پاره آجر تبدیل کند!

به‌تازگی یک باگ جدی در آیفون پیدا شده که می‌تواند گوشی نازنین شما را در چند ثانیه به یک پاره آجر بی‌مصرف تبدیل کند.

2

معمولاً از جیلبریک کردن و دستکاری فیرمور iOS به عنوان کارهایی خطرناک یاد می‌شود که احتمال دارد گوشی شما را بریک کند اما اخیراً یک کاربر یوتیوب به نام “Zach Straley” یک مشخص جدی در آیفون پیدا کرده که با دستکاری تاریخ می‌تواند آیفون شما را از کار بیندازد!

کافیست تاریخ آیفون خود را به 1 ژانویه 1970 تبدیل کرده و گوشی را خاموش کنید تا گوشی شما برای همیشه به یک پاره آجر شیشه و فلز تبدیل شود! ویدئوی بالا نحوه کار این باگ را نشان می‌دهد و لازم به گفتن نیست که به‌هیچ‌وجه این کار را روی گوشی خود یا دوستانتان امتحان نکنید. گفته می‌شود راهی برای حل مشکل آیفون از طریق ریستور کردن با آیتونز هم وجود ندارد و حتی کارشناسان فروشگاه‌های اپل استور نیز از بازگردانی آن عاجز بوده‌اند!

به نظر می‌رسد تمامی آیفون‌ها و آی‌پد با پردازنده 64 بیتی شامل تراشه‌های A7، A8، A8X، A9 و A9X به این مشکل دچار هستند اما هنوز مشخص نیست چه نسخه یا نسخه‌هایی از iOS این مشکل را دارند.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    همینجوری هم پاره آجری بیش نیست.

  2. Amir می‌گوید

    خیلی کاربردیه
    چه استفاده هایی ازش بکنم ????????????