اینستاگرام به‌زودی تعداد نمایش ویدئوها را نشان خواهد داد

پس از قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام حالا ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. در هفته‌های آینده تعداد نمایش ویدئوها در اینستاگرام زیر آن‌ها نشان داده خواهد شد.

3

اگر کاربری ویدئوی شما را حداقل به مدت 3 ثانیه تماشا کند به عنوان یک تماشا حساب شده و به تعداد Viewهای ویدئوی شما اضافه خواهد شد. گفتنی است ظاهراً نام این افراد کماکان نشان داده نمی‌شود و فقط اینستاگرام به شمارشگر تعداد Viewها اضافه خواهد کرد. تعداد لایک‌ها و اشخاصی که ویدئوی شما را لایک کرده‌اند به صورت جداگانه شمارش شده و نشان داده خواهد شد. برای نمایش لایک‌ها نیز باید روی views کلیک کنید.

instagram-video-view-count

اینستاگرام قول داده که این تنها یکی از تغییرات زیادی است که قرار است به ویدئوهای این شبکه اجتماعی بیاید. گفتنی است این ویژگی هنوز فعال نشده و قرار است در هفته‌های آینده به اینستاگرام اضافه شود. به این ترتیب ممکن است نیاز به آپدیت اپلیکیشن داشته باشید و یا این‌که اینستاگرام به صورت خودکار این ویژگی را به مرور زمان در مناطق مختلف جغرافیایی فعال کند.

به این ترتیب اگر از افرادی هستید که با ویدئوها سروکار دارید می‌توانید کنترل بهتری روی محتوا داشته و سلیقه مخاطبان را بهتر شناسایی کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    سلام
    این قابلیت add account رو ماله من فعال نمیشه :|
    هرکاری کردم نشد !
    نسخه جدید جدید هست
    clear catch (اگه درست نوشته باشم) هم کردم !!
    اما نشد !
    مشکل از کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی نیازش دارم !!!!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      همون نسخه ای که لینک دانلودش رو قرار دادیم رو دانلود و نصب کنید مشکل حل میشه

  2. Amir می‌گوید

    خب این که ویژگی یوتیوپ هست
    جدید نیست!!