جعبه گوشی آلکاتل OneTouch Idol 4S به عنوان یک هدست واقعیت مجازی عمل خواهد کرد!

درحالی‌که گوشی‌های شرکت آلکاتل از توجه مناسبی در بازار برخوردار نیستند این شرکت با عرضه سری OneTouch Idol 3 کارشناسان را به تحسین واداشت و ظاهراً حالا قصد دارد در سری Idol 4S یک ابتکار بسیار جذاب اضافه کند: استفاده از جعبه گوشی به عنوان هدست واقعیت افزوده!

1

می‌دانیم که آلکاتل قصد دارد در نمایشگاه MWC 2016 اسفندماه از سری Idol 4 خود در کنار گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌تر Pop 4 رونمایی کند. یکی از دو گوشی این سری Idol 4S و پرچم‌دار این شرکت خواهد بود. به جز طراحی جدید و آپدیت سخت‌افزار آلکاتل ابتکار جالبی به خرج داده و جعبه را طوری طراحی کرده که بتوانید از آن به عنوان هدست واقعیت مجازی استفاده کنید.

با وجود این‌که هدست‌های واقعیت مجازی می‌توانند مانند Cardboard گوگل مقوایی با دو عدسی ساده باشند اما آلکاتل ظاهراً یک هدست باکیفیت را به جعبه‌ای برای پرچم‌دار خود (و شاید هم برعکس) تبدیل کرده است. همان‌طور که در تصویر درز کرده مشاهده می‌کنید این هدست پلاستیکی اما زیبا و باکیفیت ساخته شده است. خوب است بدانید هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ با قیمت‌های 99 و 199 دلار بسته به نسل آن به فروش می‌رسد و خرید یک گوشی با قیمت کمتر از 400 دلار که یک هدست واقعیت مجازی را هم به همراه دارد بسیار جذاب خواهد بود.

Alcatel-OneTouch-Idol-4S

آلکاتل OneTouch Idol 4S قرار است از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی AMOLED با وضوح QHD استفاده کند که برای واقعیت مجازی ایده‌آل به حساب می‌آید. این گوشی همچنین از چیپست اسنپ‌دراگون 652 با 3 گیگابایت رم استفاده کرده و به دوربین‌های 16 و 8 مگاپیکسلی هر دو به همراه فلش LED مجهز است. صرف‌نظر از این‌که گوشی آینده آلکاتل چگونه از آب در می‌آید می‌توانیم این شرکت را برای نوآوری جالبش تحسین کنیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اول ساعت هوشمند و الانم واقعیت مجازی داره همه گیر میشه