آپدیت مارشملو Android Wear عمر شارژ ساعت‌های هوشمند را افزایش می‌دهد

هفته گذشته گوگل آپدیت اندروید 6 مارشملو را با تغییراتی مهم برای ساعت‌های هوشمند Android Wear عرضه کرد. پشتیبانی از بلندگو و تماس صوتی و جسچرهای بیشتر از مهم‌ترین این تغییرات بودند اما ظاهراً مارشملو عمر شارژ این ساعت‌های را نیز افزایش می‌دهد.

1

درحالی‌که تنها یک درصد از گوشی‌های هوشمند اندرویدی به سیستم‌عامل اندروید 6 مارشملو مجهز هستند به نظر می‌رسد این درصد در ساعت‌های هوشمند بالاتر خواهد بود. از آن‌جا که گوگل اجازه اعمال تغییرات در پلتفرم اندروید وِر را نمی‌دهد تمامی ساعت‌های اندرویدی با رابط کاربری یکسان عرضه شده و تنها برخی صفحه‌ساعت‌های بیشتری دارند. به این ترتیب آپدیت ساعت‌های به سرعت انجام شده و تولیدکنندگان آن‌ها دیگر بهانه‌ای نیز برای عرضه دیرهنگام آپدیت ندارند.

اگر به خاطر داشته باشید یکی از ویژگی‌های کلیدی اندروید 6 در گوشی‌ها ویژگی Doze است که باعث می‌شود عمر شارژ گوشی در حالت استندبای به میزان قابل توجهی بهبود یابد. ظاهراً Doze در نسخه پوشیدنی اندروید مارشملو نیز وجود دارد و به این ترتیب می‌تواند عمر شارژ ساعت‌های اندروید را نیز بهبود ببخشد. عمر شارژ ساعت‌های کنونی در حال حاضر چیزی بین یک تا دو روز است و احتمالاً Doze می‌تواند این مقدار را به دو روز کامل افزایش دهد.

در مورد عرضه آپدیت می‌دانیم که نسل دوم Moto 360 موتورولا این آپدیت را دریافت کرده است و ساعت‌های Huawei Watch و ZenWatch 2 نیز به‌زودی به لطف بلندگوی داخلی می‌توانند از امکانات کامل نسخه 1.4 اندروید وِر (مارشملو) بهره ببرند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    هر وقت عمر ساعت هوشمند شد یک هفته اون موقع خوبه