ال‌جی کاور هوشمند G5 را پیش از رونمایی رسمی از این گوشی معرفی کرد!

معمولاً لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند پس از رونمایی رسمی از آن‌ها معرفی می‌شود اما ظاهراً ال‌‌جی برای ایجاد هیجان بیشتر در مورد پرچم‌دار آینده خود جی 5 کاور هوشمند Quick Cover خود را همین حالا معرفی کرده است.

3

LG-Quick-Cover-G5این کاور هوشمند که شبیه به کاور LG K10 طراحی شده است به کاربر اجازه می‌دهد علاوه بر مشاهده اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ و اعلان‌ها در صفحه‌نمایش «همیشه روشن» این گوشی بدون باز کردن آن مکالمه کند. ال‌جی همچنین فاش کرده که جی 5 برخلاف گوشی‌های پیشین این سری از بدنه‌ای فلزی برخوردار خواهد بود؛ همان‌طور که می‌دانید جی 2، جی 3 و جی 4 هر سه از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده می‌کردند. شبیه به کاورهای هوشمند Dot View در محصولات اچ‌تی‌سی کاور Quick Cover ال‌جی نیز می‌تواند لمس را بدون باز کردن تشخیص دهد.

به نظر می‌رسد با درز تصاویر مختلف از گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ، ال‌جی نیز سعی دارد با انتشار تیزرها و معرفی لوازم جانبی توجه علاقمندان به گوشی‌های هوشمند را به سوی جی 5 جلب کند. همان‌طور که می‌دانید ال‌جی قرار است مانند سامسونگ در دوم اسفندماه و درست پیش از شروع نمایشگاه MWC 2016 بارسلون پرچم‌دار خود جی 5 را رسماً معرفی کند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    آقا گوشی من جدیدا حتما باید کاورش باز کنم تا بتونم ج بدم یا رد تماس کنم مشکلش چیه؟ چطوری حل میشه

  2. مهیار می‌گوید

    همیشه با کاور مخالف بودم
    وقتی قراره کاور استفاده کنیم دیگه این همه افتخار به طراحی به چه دردی می خوره؟ گوشی رو باید لمس کرد حتی اگر به قیمت از دست افتادن و آسیب دیدنش تموم بشه
    صرفنظر از این بحثها به نظرم ال جی سال بهتری رو در پیش رو داره و شجاعانه با تغییر طراحی با بازار روبرو شده

  3. Amir می‌گوید

    گوشی ها به اصطلاح خودشون
    هر روز طراحیاشون بهتر میشه
    ولی خود همین شرکتا یه کاورهایی میدن بیرون
    که زیبایی و نازکی و خوش دستی و تمام ویژگی هایی که بهش میبالن رو زیر سوال میبره