کینگستون شرکت IronKey تولیدکننده فلش درایوهای رمزنگاری شده را خرید

کینگستون تکنولوژی به طور رسمی اعلام کرد تکنولوژی USB و دیگر دارایی‌های IronKey را از شرکت Imation خریداری کرده است.

3

IronKey یکی از معروف‌ترین‌ها در حوزه ایمن‌سازی درایوهای فلش یو‌اس‌بی با استفاده از الگوریتم رمزگذاری 256 بیتی AES است که ایمن‌سازی داده‌ها و حتی استحکام بیشتر پوسته فیزیکی فلش‌ها را به‌خوبی انجام می‌دهد.

ابزارهای ذخیره‌سازی یادشده مورد تایید انستیتو ملی استاندارد و تکنولوژی قرار گرفته‌اند و مطابق با بالاترین سطوح استانداردهای موجود روانه بازار می‌شوند. این ترکیب در کنار بهره‌گیری از سرویس مدیریت پیشرفته داده‌های IronKey برپایه فضای ابری باعث شده مدیریت امنیت داده‌ها از هر مکانی در سراسر جهان امکان‌پذیر باشد. با این وجود، قیمت بالای این این درایوهای ذخیره‌سازی باعث شده هر شخصی قادر به خرید آن‌ها نباشد. به عنوان نمونه درایو 32 گیگابایتی این شرکت با قیمت 599 دلار در بازار موجود است.

کینگستون که راه‌اندازی خط تولید درایوهای قابل حمل با قابلیت رمزگذاری پیشرفته را از زمان عرضه محصول DataTraveler در حدود ده سال پیش در دستور کار قرار داده است از IronKey به عنوان یکی از پیشتازان حال حاضر تکنولوژی رمزگذری فلش‌های یو‌اس‌بی یاد می‌کند.

این اقدام در حالی صورت می‌پذیرد که دیتا لاکر نیز پیش از این سیستم مدیریت SafeConsole را به دامنه خدمات خود اضافه کرده بود تا شاهد استفاده از آن در درایوهای فلش یو‌اس‌بی رمزگذاری شده کینگستون باشیم.

والنتینا ویتولو، مدیر فروش قسمت فلش‌های کینگستون اضافه شدن قابلیت‌های رمزگذاری IronKey به راهکارهای فعلی این شرکت را سیاستی به‌منظور ارائه انتخاب‌های متفاوت برای مشتریان عنوان کرده است.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مجید می‌گوید

    من یه 4 گیگ کینگستون خریدم 32 الان 9 ساله مثله تراکتور کار میکنه … فلش باید با پدر مادر باشه نه اینهایی که فله ای ریخته تو بازار …

    1. Amir می‌گوید

      ولی خب سرعتش کم هست

  2. Amir می‌گوید

    یه زمانی فلش فقط کینگستون بود
    الان کلا فراموش شده هست