اطلاعات منتشر شده در فرم تأیید استاندارد FCC گلکسی اس 7 اج از باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی آن خبر دارد

چند روز پیش باخبر شدیم که گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج استاندارد‌ FCC را دریافت کرده‌اند، این استاندارد اجازه استفاده از این گوشی را در شبکه‌های Verizon، AT&T، T-Mobile و Sprint در آمریکا صادر می‌کند، بد نیست بدانید عکسی که از این استاندارد به بیرون درز پیدا کرده است حکایت از باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری در گلکسی اج دارد.

1

تاکنون اخبار و شایعات مختلفی از پرچمداران بعدی سامسونگ به بیرون منتشر شده است، در بیشتر این شایعات استفاده گلکسی اس اج از باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری به چشم می‌خورد اما این تصویر تازه منتشر شده این امر را کاملا تایید می‌کند و با این حساب بدون شک می‌توان گفت که گلکسی اج از این باتری بهره برد.
galaxy-s7-edge-battery
متاسفانه گلکسی اس ۷ در این تصاویر به نوعی دیده می‌شود که نمی‌توان در خصوص باتری آن نظر قطعی صادر کرد اما با توجه به آنچه تاکنون در خصوص باتری این گوشی پرچمدار به بیرون منتشر شده است باید انتظار باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر را در این محصول تراز اول داشته باشیم. میزان مصرف باتری در گوشی‌ها همیشه باعث نگرانی کاربران بوده است، شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند نیز سعی دارند با افزایش میزان ظرفیت باتری، دل کاربران را به دست آورند و از طرف دیگر برگ‌ برنده‌ای در مقابل سایر رقبا داشته باشند. به این ترتیب می‌توان گفت گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج از لحاظ باتری نسبت به پرچمداران فعلی سامسونگ بهینه‌تر شده‌اند.

در مجموع اگر از طرفدران گوشی‌های تراز اول سامسونگ هستید و حوصله‌ شما هم از شنیدن شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص این گوشی‌های جدید به سر آمده است باید بگوییم که زمان زیاد دیگری تا رونمایی رسمی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج باقی نمانده است چرا که سامسونگ وعده داده سوگلی‌های جدید خود را طی مراسمی در تاریخ دوم اسفند ماه رونمایی کرده و به صبر هواداران خود پایان دهد.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    خووبه باتریش خوب شده
    ولی
    خب یه باتری و یه دوربین کمتر بیرون زده
    محرک هست؟