شایعه جدید خبر از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی برای HTC One M10 دارد

اچ‌تی‌سی امسال پرچم‌دار جدید خود One M10 را کمی دیرتر از سامسونگ و ال‌جی رونمایی خواهد کرد. درحالی‌که شایعات قبلی اندازه صفحه‌نمایش این گوشی را 5.1 اینچ اعلام کرده بودند شایعه جدید خبر از اندازه 5.2 اینچی دارد.

1

اچ‌تی‌سی وان ام 10 که فعلاً با نام رمز Perfume شناخته می‌شود اخیراً در یک تصویر احتمالی لو رفت. این تصویر در صورت صحت خبر از تغییر کلی در طراحی نسبت به One M8 و One M9 می‌دهد و همان‌طور که انتظار داشتیم زبان طراحی این گوشی بیشتر به One A9 شبیه شده است. حذف بلندگوهای مشهور BoomSound از جلوی گوشی، افزوده شدن حسگر اثر انگشت و حذف لوگوی اچ‌تی‌سی از جلو تغییرات مهم و احتمالی M10 خواهند بود.

evleaks Alleged HTC One M10

صفحه‌نمایش این گوشی پیش از این 5.1 اینچی یعنی کمی بزرگ‌تر از One M9 پنج اینچی اعلام شده بود اما حالا اکانت توییتری @LlabTooFeR خبر از اندازه 5.2 اینچی و وضوح 2560×1440 پیکسل دارد. چیپست اسنپ‌دراگون 820 با 4 هسته سفارشی پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno 530، اندروید 6.0.1 مارشملو، رابط کاربری Sense UI نسخه هفتم و یا هشتم و همچنین دوربین 12 مگاپیکسلی از سایر مشخصات احتمالی پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی خواهند بود.

همان‌طور که گفتیم نباید منتظر باشید که اچ‌تی‌سی این گوشی را در کنگره جهانی موبایل اوایل اسفندماه معرفی کند و ظاهراً این شرکت تایوانی مراسمی جداگانه را برای رونمایی از پرچم‌دار سال 2016 خود تدارک دیده است.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    ???
    اچ تی سی دیگه نابود شده