اپلیکیشن مسدودکننده تبلیغات مرورگر سامسونگ دوباره به پلی‌استور گوگل بازگشت

سامسونگ اخیراً در نسخه جدید مرورگر اندرویدی خود با استفاده از یک API امکان حذف تبلیغات را به کمک افزونه‌ها فراهم کرده بود. Adblock Fast افزونه‌ای که با کمک سامسونگ عرضه شده بود چند روز پس از انتشار به بهانه نقض قوانین گوگل از پلی‌استور حذف شده بود و حالا مجدداً بازگشته است.

3

حذف تبلیغات در وب‌سایت‌ها موضوعی جنجالی است که از یک طرف کاربران تمایل زیادی به انجام آن دارند و از سوی دیگر وبمسترها به چشم قطع درآمد خود به آن نگاه می‌کنند. جدای از این موضوع که شما طرفدار حذف کل تبلیغات و یا تبلیغات صرفاً مزاحم هستید امکان حذف آن‌ها در بعضی مرورگرهای اندرویدی فراهم است. سامسونگ هم برای این‌که کاربران گوشی‌هایش از مرورگرهای دیگر برای این کار استفاده نکنند API جدیدی در نسخه جدید مرورگرش گنجاند و با همکاری Adblock Fast یک افزونه حذف تبلیغات در گوگل پلی‌استور عرضه کرد. این افزونه سه روز بعد به بهانه نقض قوانین پلی‌استور از سوی گوگل حذف شد و ظاهراً حالا به پلی‌استور بازگشته است.

بخش اصلی درآمد گوگل را تبلیغات تشکیل می‌دهد و این شرکت اجازه انتشار اپلیکیشن‌های مسدودکننده تبلیغات در کل سیستم‌عامل اندروید را نمی‌دهد. اما از آن‌جا که Adblock Fast تبلیغات را تنها در مرورگر سامسونگ حذف می‌کند قوانین پلی‌استور را نقض نکرده و گوگل آن را به فروشگاه اندروید بازگردانده است. اگر از کاربران گوشی‌های اندرویدی سامسونگ هستید می‌توانید با مراجعه به این لینک پلی‌استور این افزونه را دانلود و نصب کنید.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمود می‌گوید

    تاثیری نداشت

    1. محمود می‌گوید

      من نصب کردم کم که نشد بر عکس زیاد هم شد

  2. Amir می‌گوید

    حالا هی میره هی میاد