ضدآب بودن گلکسی اس 7 با درز قطعات وارداتی شرکت Zauba تأیید شد

احتمالاً تاکنون از موج شایعات و درز مشخصات گلکسی اس 7 خسته شده‌اید اما ظاهراً این خبرها تمامی ندارند! یکی از ویژگی‌های مهم در گلکسی اس 7 مقاومت آن دربرابر آب است که ظاهراً حالا توسط لیست قطعات وارداتی Zauba تأیید شده است.

1

سامسونگ گلکسی اس 5 را مقاوم در برابر آب و گردوغبار عرضه کرد اما به دلیل محدودیت‌های فناوری در دو سال پیش مجبور شد تا از درپوشی برای درگاه USB 3.0 این دستگاه استفاده کند. این شرکت کره‌ای در پرچم‌داران کنونی یعنی سری گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 طراحی را به کلی تغییر داد و البته استاندارد‌های مقاومت دربرابر آب را نیز حذف کرد. حالا که طبق شایعات گلکسی اس 7 به این ویژگی‌های مهم مجهز شده و البته در تصاویر درز کرده نیز خبری از درپوش درگاه نیست تأیید این ویژگی پیش از رونمایی رسمی از راه دیگری ممکن شده است.

Galaxy-s7-spare-parts

دیتابیس مشتریان هندی Zauba لیست قطعات وارداتی را برای تعمیر گلکسی اس 7 (SM-G930F) منتشر کرده و درحالی‌که اطلاعاتی مانند قیمت و تاریخ در این لیست مهم نیست با دقت به توضیحات می‌توان متوجه شد که این گوشی از قطعات ضدآب استفاده می‌کند. میکروفون و درگاه سیم‌کارت با عبارت WATERPROOF درج شده‌اند و البته قطعاتی نامعلوم با عنوان HRM و Octa نیز برچسب ضدآب دارند. به این ترتیب می‌توان مطمئن بود که سامسونگ با حفظ طراحی پیشین و بدون نیاز به درپوش‌های مزاحم پرچم‌داران آینده خود را در برابر آب مقاوم کرده است.

تاکنون سونی تنها تولیدکننده‌ای محسوب می‌شد که اکثر پرچم‌داران خود را با استانداردهای ضدآب و گردوغبار IP عرضه می‌کرد و پرچم‌داران سامسونگ تنها در نسخه زمخت‌تر Active به این ویژگی مجهز بودند. حالا این غول کره‌ای قدم مهم دیگری در طراحی سخت‌افزاری محصولاتش برداشته تا سری گلکسی اس را به بلوغ کامل نزدیک‌تر کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    سوال اصلی اسن هست
    چه ویژگی داره که باعث بشه دارندگان اس 6 گوشیشونو عوض کنند؟؟؟