با بررسی امنیت اکانت گوگل خود 2 گیگابایت فضای رایگان درایو هدیه بگیرید

به مناسبت اینترنت امن گوگل به کاربرانی که امنیت اکانت خود را بررسی کنند دو گیگابایت فضای رایگان همیشگی Google Drive هدیه می‌دهد. پس اگر از کاربران این فضای ابری هستید این فرصت آسان را برای کسب قضای رایگان از دست ندهید.

7

این روزها کاربران بیشتر نگران امنیت خود در استفاده از گوشی‌های هوشمند هستند. گوگل صفحه‌ای اختصاصی برای بررسی وضعیت امنیت اکانت شما تدارک دیده که در آن می‌توانید با قبول برخی موارد به آسانی دو گیگابایت فضای رایگان Drive هدیه بگیرید.

ابتدا باید روی این لینک کلیک کنید و پسورد خود را برای ورود به اکانت گوگل وارد کنید. در قدم اول که مهم‌ترین قدم محسوب می‌شود مطمئن شوید شماره تماس و همچنین ایمیل پشتیبان را به درستی وارد کرده‌اید. همچنین پرسش امنیتی و پاسخ آن را نیز مرور کرده و به خاطر بسپارید تا اگر روزی مشکلی برای اکانت شما ایجاد شد بتوانید به راحتی پسورد آن را تغییر دهید.

قدم دوم بررسی دستگاه‌های متصل به اکانت گوگل شماست. همان‌طور که در این مطلب هم توضیح داده‌ایم می‌توانید در این صفحه دستگاه‌های متصل به اکانت گوگل خود را مشاهده و در صورت امکان آن‌ها را قطع کنید. اگر دستگاه مشکوکی در این لیست دیدید می‌توانید با کلیک روی دکمه Something is wrong با تغییر پسورد از دسترسی آن به اکانت خود جلوگیری کنید.

قدم سوم مربوط به بررسی اجازه اپلیکیشن‌هاست. اپ‌هایی که در طول زمان بر روی گوشی خود نصب می‌کنید ممکن است به اکانت گوگل شما متصل باشند و اگر قصد استفاده از آن‌ها را ندارید بهتر است آن‌ها را از لیست حذف کنید.

سرانجام قدم آخر از شما می‌خواهد امکان دسترسی به اکانت خود را از سوی اپ‌های نسبتاً ناامن فراهم یا مسدود کنید که تصمیم با شماست. پس از آن و با کلیک روی Done مراحل به اتمام رسیده و دو گیگابایت فضای رایگان خود را دریافت خواهید کرد. به این ترتیب حداقل فضای رایگان شما به 17 گیگابایت خواهد رسید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    ممنون منم گرفتم ….

  2. Amir می‌گوید

    هیچ سایتی به مفصلی شما این مطلب رو توضیح نداده

  3. کوروش می‌گوید

    ابتدا باید روی این لینک کلیک کنید و پسورد خود را برای ورود به اکانت گوگل وارد کنید

    کدوم لینک؟ :|

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اضافه شد
      سپاس کوروش جان

  4. Amir می‌گوید

    راستی
    قسمت قدم اول تو مطلب
    (این لینک)
    فعال نیست

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اضافه شد
      سپاس آقا امیر

  5. Amir می‌گوید

    خوب شد خبر دادید
    من که سریع اقدام کردم