درز اولین تصویر زنده از گلکسی اس 7 سامسونگ به همراه جزئیات بیشتر!

به لطف افشاکننده مشهور Evan Blass پیش از این تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 7 را دیده بودیم و اما حالا تصویری واقعی و زنده نیز به همراه مشخصاتی بیشتر از پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر شده است.

1

این تصویر توسط وب‌سایت بررسی ویتنامی Review Dao منتشر شده و متأسفانه تنها پشت دستگاه را نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید گلکسی اس 7 این‌بار در رنگ کاملاً مشکی برخلاف برنگ سورمه‌ای خانواده گلکسی اس 6 عرضه خواهد شد. لبه‌های پشتی گوشی خمیده شده‌اند تا در دست گرفتن آن ساده‌تر شود و با وجود این‌که در این تصویر به نظر می‌رسد جنس بدنه پلاستیکی باشد سامسونگ کماکان از شیشه و فلز در ساخت گلکسی اس 7 استفاده کرده است. نکته خوشایند دیگر که پیش از این نیز می‌دانستیم کاهش برآمدگی لنز دوربین است که حالا تقریباً با بدنه هم‌سطح شده و نگرانی‌های آسیب‌دیدن را نیز برطرف کرده است.

Galaxy-S7-live-pic

به گفته این وب‌سایت چیپست جدید اکسینوس 8890 بیش از 15 درصد نسبت به چیپست اکسینوس 7420 در سری گلکسی اس 7 سریع‌تر شده است هرچند که انتظار بیشتری را از آن داریم. سامسونگ همچنین نسخه آمریکایی گلکسی اس 7 را با چیپست اسنپ‌دراگون 820 عرضه خواهد کرد. نکته جدید اشاره به استفاده از یک DAC با کیفیت بالاتر است که در واقع قطعه‌ای برای تبدیل صدای دیجیتال به آنالوگ بوده و اگر از هدفون‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنید می‌تواند برایتان خبر بسیار خوبی باشد.

همان‌طور که شنیده بودیم گلکسی اس 7 از عمر شارژ دو روزه و توان پخش مکرر 17 ساعت ویدئو با روشنایی حداکثر را دارد افشاکننده تصویر بالا نیز ادعا می‌کند عمر باتری عالی بوده و فناوری جدید شارژ سریع آن می‌تواند صفر تا هشتاد درصد را تنها در نیم‌ساعت پر کند. گلکسی اس 7 از دوربینی 12 مگاپیکسلی اما با سنسور جدید BRITECELL سامسونگ به همراه گشادگی دیافراگم f/1.7 بهره خواهد برد و همچنین دربرابر آب و گردوغبار نیز مقاوم خواهد بود.

به این ترتیب بزرگ‌ترین تغییرات گلکسی اس 7 نسبت به نسل قبل را می‌توان در دوربین، مقاومت در برابر آب، عمر شارژ باتری و البته چیپست جستجو کرد و انتظار داریم سامسونگ امکانات و مشخصات بیشتری از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را دوم اسفندماه و در مراسم معرفی این دو گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کند. ظاهراً گلکسی اس 7 قیمتی برابر با 740 دلار و گلکسی اس 7 اج قیمتی برابر با 890 دلار در ویتنام خواهند داشت اما از آن‌جایی که قیمت‌گذاری در نقاط مختلف جهان متفاوت است انتظار داریم قیمت جهانی بدون تغییر و برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج همان 650 و 750 دلار تعیین شود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    زشته چقدرررررر