EA Sports بروس‌لی را به بازی UFC 2 بازگرداند!

اگر شما هم جزو بی‌شمار طرفداران بروس لی افسانه‌ی ورزش‌های رزمی هستید و حضور او در بازی UFC خوش‌حالتان کرد، حتما از شنیدن خبر حضور دوباره‌ی این اسطوره‌ی فراموش‌نشدنی در ادامه‌ی این بازی نیز خوش‌حال خواهید شد.

1

روز گذشته EA Sports حضور «بروس لی» در بازی UFC 2 را تایید کرد و بنابراین مبارز زردپوش محبوب‌مان در این بازی رویت خواهد شد. البته پیش از این قرار بود که بروس لی تنها برای کسانی قابل انتخاب باشد که بازی را پیش‌خرید می‌کنند، اما الکترونیک آرتز با اخبار امروز خیال طرفداران را راحت کرد.

بدین ترتیب کسانی که در بازی قبلی با یک بار تمام کردن بخش اصلی (Career Mode) بازی توانسته بودند بروس را انتخاب کنند، از ابتدای بازی به او دسترسی خواهند داشت. دیگر بازی‌کنندگان UFC برای قابل انتخاب شدن این مبارز، باید یک بار بخش اصلی بازی را به پایان برسانند. بروس لی در کنار مایک تایسون از جمله مبارزانی به شمار می‌رود که با یک بار تمام کردن بازی به بازی‌کنندگان هدیه داده می‌شوند.

بروس لی هیچ گاه در یک مسابقه‌ی UFC شرکت نکرده بود. در واقع، او حدود بیست سال پیش از به وجود آمدن چیزی به اسم UFC از دنیا رفت! اما این دلیل نمی‌شود که طرفداران زیاد این شخصیت تاثیرگذار را فراموش کرد. UFC 2 در تاریخ 25 اسفند ماه برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اسطوره یعنی همین