درز مشخصات فنی Galaxy A9 Pro سامسونگ با انتشار نتایج بنچمارک GFXBench

همان‌طور که در جریان هستید، سامسونگ به تازگی نسخه‌ به‌روز شده گوشی‌های A3, Galaxy A5 و Galaxy A7 را راهی بازار کرده است، این در حالی است که امروز شایعاتی در رابطه با عضو جدید این خانواده که Galaxy A9 Pro نامیده می‌شود.

0

Samsung Galaxy A9 Pro spotted on GFXBench with 4GB of RAM and a 16MP camera (2)گوشی هوشمند Galaxy A9 Pro که امکان دارد سرانجام با نام دیگری شاهد عرضه آن به بازار چین باشیم، اکنون با کد داخلی SM-A9000 شناخته می‌شود و روز گذشته شاهد درز مشخصات فنی آن توسط بنچمارک GFXBench بوده‌ایم.

بر این اساس اکنون مطلع هستیم که نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A9 پرو دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است، این در حالیست که مدل‌های به روز شده گلکسی A7 و A8 به ترتیب دارای صفحه نمایش 5.5 و 5.7 اینچی هستند.

در سوی دیگر قلب  Galaxy A9 Pro را قرار است تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 652 با چینش هسته Cortex-A72 و فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز به همراه 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. اگرچه به کار گیری حافظه رم 4 گیگابایتی یک مزیت برای این محصول نسبت به Galaxy A9 به شمار می‌آید، با این حال تراشه مرکزی آن کماکان جزو میان رده‌های بازار است.

از دیگر مشخصات فنی Galaxy A9 Pro سامسونگ که توسط بنچمارک GFXBench منتشر شده است می‌توان به دوربین اصلی 15 مگا پیکسلی که قادر است تصاویری با رزولوشن 4,608 در 3,456 پیکسل ثبت نماید، دوربین سلفی مجهز به لنز 7 مگاپیکسلی، حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

هرچند تاکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان احتمالی محصول مورد بحث منتشر نشده است، با این حال طبق اطلاعات درز کرده توسط منابع نزدیک به سامسونگ، این معرفی احتمالاً طی هفته‌های پیش رو رخ خواهد داد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.