آغاز عرضه آپدیت اندروید مارشملو برای نسل دوم ساعت موتو ۳۶۰

در حالی که اندروید ۶ مارشملو برای اندروید ویر SDK به منظور دانلود برای توسعه‌دهندگان در دسترس هست، ساعاتی پیش موتورولا  آپدیت اندروید مارشملو را برای نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ منتشر کرد.

0

هرچند طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار توانسته‌اند آپدیت اندروید 6 مارشملو را دریافت کنند، با این حال توسعه این نسخه برای گجت‌های هوشمندی که از پلتفرم اندروید ویر قدرت گرفته‌اند با کمی تأخیر پیش می‌رود.

روز گذشته شاهد عرضه نسخه SDK اندروید ویر 6 توسط گوگل برای توسعه‌دهندگان بویدم که قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از اسپیکر داخلی را به همراه می‌آورد؛ در همین حال ساعاتی پیش نیز شرکت موتورولا که عملکرد بی‌نظیری در انتشار زودهنگام بسته‌های به‌روزرسانی برای محصولاتش از خود نشان داده،  آپدیت اندروید مارشملو  را برای نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ منتشر کرد.

آپدیت مذکور پشتیبانی از زبان‌های ماندارین (تایوان)، کانتونی (هنگ کنگ)، اندونزی (اندونزی)، لهستانی (لهستان)، هلندی (هلند)، Thai (تایلند) را برای نسل دوم ساعت موتو ۳۶۰ به همراه می‌آورد. البته ناگفته نماند که این عمل به صورت خودکار در هنگام اتصال به گوشی هوشمند رخ خواهد داد. علاوه بر این دریافت کنندگان این به‌روزرسانی می‌توانند از قابلیت ذخیره‌سازی انرژی Doze mode که پس‌زمینه را در حالت فعال شدن بهینه می‌کند استفاده نمایند.

امکان نظارت بیشتر بر دسترسی اپلیکیشن‌های نصب شده، بهینه‌سازی مصرف باتری، تنظیم دستی تاریخ و زمان، افزایش حریم خصوصی با شخیص سازی موارد نشان داده شده در هنگام آماده به کار بودن ساعت، افزایش کیفیت صدای انتقالی در هنگام اتصال به یک اسپیکر از طریق بلوتوث، برطرف شدن مشکل نمایش در حالت 30 فریم در ثانیه و برطرف شدن باگ‌های موجود از دیگر قابلیت‌های آپدیت اندروید مارشملو برای نسل دوم ساعت موتو ۳۶۰ به شمار می‌آید.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.