آپدیت اندروید 6 مارشملو گلکسی اس 2 سامسونگ با استفاده از سیانوژن فراهم شد

گلکسی اس ۲ گوشی است که به این راحتی‌ها از خاطر نمی‌رود، بدون شک هنوز هم کاربرانی هستند که از این گوشی استفاده می‌کنند اگر شما هم جز این کاربران هستید این نوید را می‌دهیم که می‌توانید آخرین نسخه اندروید را روی گلکسی اس ۲ سامسونگ نصب کنید.

5

طرفداران گوشی‌های سامسونگ به خوبی به یاد دارند که گلکسی اس ۲ تا چه اندازه توانست به ثبات برند گلکسی در بازار کمک کند،‌ اما در دنیای فناوری هیچ چیز عمری طولانی ندارد و دیر یا زود تمامی محصولات تراز اول به تاریخ می‌پیوندند، گلکسی اس ۲ نیز از این قاعده پیروی می‌کند و مدت‌ زیادی است که سامسونگ دستی به سر این گوشی نکشیده و آپدیتی برای آن منتشر نکرده است. گلکسی اس ۲ دقیقا ۵ سال عمر دارد، این گوشی از صفحه‌نمایشی ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ بهره می‌برد و به پردازنده دوهسته‌ای که در فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند مجهز است، به این ترتیب حتی از لحاظ سخت‌افزار نسبت به گوشی‌های میان رده بازار نیز امکانات کمتری دارد. در این بین در نظر گرفتن یک گیگابایت رم در کنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی باعث شده تا این گوشی بستر مناسبی برای نصب ماد‌های نرم‌افزاری مختلف باشد.

ماد سیانوژن ۱۳ یکی از این مادهاست که اندروید نسخه ۶ را یدک می‌کشد.  کاربران سامسونگ گلکسی اس ۲ تاکنون اندروید‌های Gingerbread، Ice Cream Sandwich و Jelly Bean را به صورت رسمی تجربه کرده‌اند، پس از این آپدیت‌ها سامسونگ دیگر از این گوشی محبوب دل برید و آپدیت جدیدی برای آن منتشر نکرد، سپس نوبت‌ رام‌های مختلف بود که این گوشی میزبان‌ آنها باشد. اندروید کیت‌کت و آب‌نبات چوبی به عنوان رام‌های قابل نصب برای این محصول منتشر شدند.

همان‌گونه که اشاره کردیم گلکسی اس ۲ حدود ۵ سالی می‌شود که در اختیار کابران قرار دارد، با این حساب اگر شما هم هنوز از این گوشی محبوب استفاده می‌کنید قادر هستید رام رسمی سیانوژن را که برای این گوشی منتشر شده است نصب کنید. لازم به ذکر است که این آپدیت هنوز به ثبات کامل نرسیده است اما به قول قدیمی‌ها لنگه کفشی پاره هم در بیابان نعمت است چرا که بدون شک گلکسی اس ۲ روی آپدیت‌ نسخه‌های جدید رسمی اندروید را نخواهد دید.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سلام
    همانطورکه گفتیداین رام هنوزبه ثبات نرسیده.
    چون من نصب کردم ولی باگ زیادی داره مجبورشدم به رام اصلی برش گردونم.
    باتشکر

    1. مریم می‌گوید

      چگونه به رام اصلی برگشتید.؟

      1. علی ارغوان می‌گوید

        کافیه فیرمور اصلی رو دانلود کنید و گوشی رو با نرم افزار Odin فلش کنید

        1. مریم می‌گوید

          تشکر .

  2. Bardiya2h می‌گوید

    سلام منم دارم فقط برا مدل جی هم آپدیت اومده
    I9100g
    ممنون