پیشنهاد سخاوتمندانه و رایگان 15 گیگابایتی وان‌درایو مایکروسافت امروز خاتمه می‌یابد

مشترکین سرویس‌های مایکروسافت مستحضر هستند که این شرکت اواخر سال گذشته در یک سیاست انقباضی، اعلام کرد که فضای ذخیره‌سازی رایگان وان‌درایو کاربران خود را از 15 به 5 گیگابایت کاهش خواهد داد.

0

در حالی از روز گذشته فضای ذخیره‌سازی نامحدود دارندگان اکانت آفیس 365 از دسترس خارج شده است، پیشنهاد سخاوتمندانه و رایگان 15 گیگابایتی وان‌درایو ردموندی‌ها نیز امروز خاتمه می‌یابد.

حال خبر مسرت بخش اینکه اگر کماکان به فضای 15 گیگابایتی وان‌درایو احتیاج دارید و فراموش کرده‌اید که موضوع را تا به این لحظه به مایکروسافت اعلام کنید، به راحتی قادر هستید با مراجعه به این صفحه که تنها تا پایان امروز فعال خواهد بود، حافظه ذخیره‌سازی اکانت خود را از کاهش 10 گیگابایتی نجات دهید.

شما با وارد شدن به این لینک می‌توانید 15 گیگابایت حافظه رایگان اکانت وان‌درایو خود را حفظ کنید؛ البته بر این نکته آگاه باشید فقط تا پایان روز 31 ژانویه امکان استفاده از این طرح امکان‌پذیر است.

فضای ذخیره‌سازی 15 گیگابایتی وان‌درایو برای افرادی فعال می‌گردد که قابلیت camera roll را در نسخه اپلیکیشن اندروید، iOS یا ویندوز فون این سرویس فعال کنند. بدین ترتیب زین پس تنها کاربرانی به فضای ابری 1 ترابایتی این سرویس دسترسی خواهند داشت که اکانت آفیس 365 را خریداری کنند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.