هفت چیزی که دوست داریم در گلکسی اس 7 سامسونگ شاهد آنها باشیم!

معرفی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 مطمئنا در میان پر سروصدا‌ترین رونمایی‌های سال 2016 قرار خواهدگرفت. این در حالی است که علی‌رغم انتشار غیر رسمی انبوهی از تصاویر و مطالب مرتبط با این دستگاه جدید سامسونگ، هنوز هیچ اطلاعات رسمی در خصوص قابلیت‌ها و به‌روزرسانی‌های آن منتشر نشده است.

1

با این تفاسیر بدنیست نیم‌نگاهی داشته باشیم به قابلیت‌هایی که جای خالی آن‌ها در پرچمدار بعدی سامسونگ احساس می‌شود. این قابلیت‌ها بر اساس شایعات فعلی یا ویژگی‌های موجود در دستگاه‌های هوشمندی است که از سوی برندهای دیگر به بازار عرضه‌ شده‌اند.

تغییر مواد استفاده شده در ساخت

گلکسی S6 و تمامی زیرمجموعه‌های آن همگی به طراحی چشم‌نواز در کنار بهره‌گیری از موادی با کیفیت بالا تجهیز شده‌اند. این در حالی است که شیشه استفاده شده در قسمت پشتی، سریعا اثر انگشت را جذب می‌کند و از طرف دیگر امکان سُر خوردن گوشی از روی سطوح صاف و یا حتی از دستان کاربر وجود دارد.

Improve-speaker-quality

با این تفاسیر انتظار داریم سامسونگ در کنار بهره‌گیری از زبان طراحی مشابه، تجدیدنظری در ترکیب مواد استفاده شده داشته باشد تا این مشکلات نیز برطرف شوند.

رابط کاربری ساده‌تر

رابط کاربری استفاده شده در گلکسی S6 و نوت 5 در مقایسه با آنچه پیش از این شاهد بودیم به مراتب ساده‌تر، بی‌آلایش‌تر و البته منظم‌تر شده است اما همچنان قسمت‌هایی وجود دارند که با تمرکز بیشتر سامسونگ می‌توان بهینه‌سازی‌های بیش از پیشی انجام داد.

Slim-down-TouchWiz-even-further

نرم‌افزارهای غیرضروریِ کم‌تر

مجموعه‌ای از برنامه‌های اضافی شامل آمازون، لوک‌اوت و یا سرویس‌های ارائه‌شده توسط مایکروسافت به‌طور پیش‌فرض روی گلکسی S6 نصب شده‌اند. این در حالی است که اگر گوشی خود را از اپراتوری خاص خریداری کرده باشید احتمال افزایش تعداد این نرم‌افزارهای غیرضروری بیشتر خواهد شد.

با این تفاسیر، انتظار داریم گلکسی S7 سامسونگ تنها به برنامه‌های پایه و اصلی تجهیز شده باشد. اگرچه سامسونگ قراردادهایی با برخی توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری دارد تا برنامه‌های تولید شده توسط آن‌ها را عرضه کند اما این برنامه‌ها می‌توانند در صفحه‌‌ای جداگانه و به‌صورت پیشنهادی پیش روی کاربر قرارگیرند.

ویرایشگر ویدئویی به‌منظور تعامل بهتر با محتویات 4K

گلکسی S6 سامسونگ توانایی فیلم‌برداری ویدئوهایی با رزولوشن 4K را داراست اما ویرایشگر پیش‌فرض موجود در گلکسی S6 توانایی تعامل با چنین محتویاتی را ندارد.

A-4K-video-editor

از همین‌رو راهکاری به جز انتقال ویدئوهای ضبط شده به رایانه شخصی، اعمال تغییرات و مجددا بازگرداندن این محتویات به گوشی هوشمند شما وجود ندارد. با این تفاسیر، وجود یک ویرایشگر ویدئویی با توانایی اعمال تغییرات روی فایل‌های ویدئویی با رزولوشن 4K بیش از پیش ضروری به‌نظر می‌رسد.

ایده‌ای خلاقانه در مقایسه با کپی‌برداری از لمس سه‌بعدی

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد دارد قابلیت لمس سه‌بعدی و Live Photos را که پیش از این در آیفون‌های تولیدی شرکت اپل مشاهده کرده بودیم به پرچمداران جدید خود اضافه کند.

Dont-just-mimic-3D-Touch-and-Live-Photos

امیدواریم اضافه‌شدن قابلیت‌های یادشده به معنای کپی‌برداری محض از آن‌ها نباشد و سامسونگ با بهبود قابلیت‌های یادشده، آن‌ها را به صورت کاربردی‌تر پیش روی کاربران قراردهد.

حفاظت در برابر آب و گرد و غبار

گلکسی S5 سامسونگ اگرچه ظاهری به چشم‌نوازی S6 نداشت اما به قابلیت‌های حفاظت و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تجهیز شده بود. این در حالی است که در سال 2015 تنها گلکسی S6 اکتیو سامسونگ بود که در میان گوشی‌های رده‌بالای این شرکت به قابلیت‌های مقاومت در آب مجهز شده بود.

Water--or-at-least-splash-resistance

امیدواریم این‌بار سامسونگ با کپی‌برداری از برندهایی مانند سونی، پرچمدار جدید خود را به قابلیت‌های مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تجهیز کند.

کیفیت بهتر اسپیکر

کیفیت و کمیت صدای خروجی از اسپیکر S6 به مراتب بهتر از صدای خروجی از پرچمداران پیشین سامسونگ است. با این وجود همچنان انتظار داریم صدایی با کیفیت بالاتر و البته میزان صدای بیشتر از S7 بشنویم.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    حتی همه این کارا رو هم بکنه باز یه ایراد دیگه میگیرن