لومیا 520 همچنان محبوبترین گوشی ویندوزفون در جهان است

در حالی که طی چند وقت اخیر شاهد معرفی طیف وسیعی از گوشی‌های مبتنی بر ویندوز 10 از سوی مایکروسافت و شرکای سخت‌افزاری این شرکت بوده‌ایم، با این حال جالب است که بدانید کماکان لومیا 520 که در سال 2013 راهی بازار گردیده، به عنوان محبوب‌ترین گوشی ویندوزفونی شناخته می‌شود.

0

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی موسسه AdDuplex، لومیا 520 که به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه در بازار شناخته می‌شود، بیش از 28 ماه است که لقب محبوب‌ترین  گوشی ویندوزفون در جهان را یدک می‌کشد.

به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران، از آنجا که ویندوزفون نسبت به پلتفرم اندروید عملکرد روان‌تری را بر روی دستگاه‌های مقرون به صرفه از خود ارائه می‌دهد، بسیاری از افراد تمایل دارند صرفاً استفاده از پلتفرم موبایلی مایکروسافت را بر روی گوشی‌های ارزان قیمت تجربه کنند.

بر این اساس لومیا 520 بیش از 12.9 درصد بازار گوشی‌های ویندوز فون را در اختیار دارد، این در حالی است که مدل ارتقا یافته آن با نام لومیا 535 با تصاحب 11.7 درصد از این بازار در جایگاه دوم قرار گرفته است. گوشی‌های لومیا 640 و لومیا 640XL هم به ترتیب 6.3 و 3.3 درصد بازار گوشی‌های ویندوز فونی را در اختیار دارند.

هرچند مایکروسافت چندی پیش از فروش بالای گوشی‌های لومیا 950 و 950 ایکس ال خبر داد، با این حال نامی از این محصولات در گزارش ارائه شده از سوی AdDuplex دیده نمی‌شود. لازم به یادآوری است که لومیا 520 دارای مشخصاتی همچون نمایشگر 4 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 4 اس، دوربین اصلی 5 مگا پیکسلی و باتری 1430 میلی‌آمپر ساعتی است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.