بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 که برای 2016 تایید شده‌اند

دارندگان پلی‌استیشن 4 بیش از هر چیز منتظر آنچارتد و آخرین نگهبان هستند!

0

بعد از مرور بازی‌های انحصاری کنسول مایکروسافت «ایکس‌باکس وان» در سال 2016، حالا به سراغ رقیب می‌رویم و لیست بازی‌های انحصاری کنسول سونی «پلی‌استیشن 4»‌ را نیز با هم مرور می‌کنیم.

پلی‌استیشن 4 در مدتی که از عمرش می‌گذرد توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد و طرفداران سونی و دارندگان این کنسول هم بی‌صبرانه منتظر انتشار بازی‌های بعدی این کنسول هستند. سال 2016 قرار است برای این دسته از افراد سال پربرکتی باشد و بازی‌هایی همچون «آنچارتد 4: سرنوشت یک سارق» و «افق: طلوع صفر» را در کنار عناوین کوچک‌تری مثل «فایرواچ» و.. به ارمغان بیاورد.

شما می‌توانید لیست کامل انحصاری‌های این کنسول در سال 2016 را در گیم‌نیوز مشاهده کنید.

2886502-uncharted-4_enemies-approach

  • Uncharted 4: A Thief’s End

پایانی بر ماجراجویی‌های «نیتن دریک» دوست داشتنی. این بازی در کنار حفظ همه‌ی مشخصه‌های اصلی سری، انعطاف پذیری بیشتری به درگیری‌ در مقابل مخفی کاری ایجاد کرده است و دیالوگ‌های انتخابی را نیز در خود جای داده. این بازی ابتدا قرار بود که در سال 2015 عرضه شود اما چرخه‌ی ساخت بازی طولانی‌تر از حد انتظار بود و بازی در حال حاضر بعد از چند بار تاخیر خوردن در مرحله‌ی بهبود و رفع اشکالات نهایی قرار دارد. فعلا بازی قرار است ماه آپریل عرضه شود.

تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 95

2886324-scouts

گوریلا گیمز، سازنده‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز است که در مراسم E3 سال گذشته رونمایی شد. در این بازی بیشتر از هر چیز تلفیق شگفت‌انگیز نمادها و نشانه‌های پیش از تاریخ و پساآخرالزمان در دنیای پرجزئیات آن چشم ما را گرفته و بی‌صبرانه منتظر ورود به این دنیای بی‌نظیر هستیم.

تاریخ انتشار: سال 2016

2886481-tlg_e315_04

«آخرین نگهبان» بدون شک مورد انتظارترین بازی پلی‌استیشن در طول دوران است که بالاخره امسال برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی اصلا در E3 سال 2009 به عنوان یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 3 معرفی شد و بعد از آن بی‌شمار تاخیر خورد تا به سال 2016 و یک نسل بعد برسد. نکته‌ی جالب در مورد این بازی این است که نه طرفداران و نه سازندگان آن با وجود مشکلات و تاخیرهای فراوان از ساخت بازی ناامید نشدند و سونی مجبور شد تا بازی را بار دیگر در E3 سال گذشته رونمایی کند! این بازی در حال حاضر توسط استودیوی ژاپن سونی و «جن‌دیزاین» که متشکل از افراد تیم سازنده‌‌ی بازی‌ای «ایکو» و «سایه‌ی کلوسوس» است ساخته می‌شود.

تاریخ انتشار: سال 2016

برای مشاهده‌ی ادامه‌ی لیست به گیم‌نیوز مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.